Búvárverda: Peugeot 3008
Egyéb1/2. oldal
Crossover -mondják a se nem terepjáró, se nem hagyományos személyautóra. Vajon a praktikum részt melyik osztálytól örökölte?
Nézzük először búvárszemszögből, hogy teljesít, ha felszerelést kell szállítani?
Albumhoz klikk a képre.
|
Ahogy a képen látható három búvártáska egymás mellett elfér, alatta palack akár több is, és szerintem a negyedik táskát is be lehet rakni, így a növelt térfogatú állásban négy takarékos búvárfelszerelést el fog szállítani, bár lehetne pár centivel picit hosszabb is.
A csomagtartó mérete 432 liter, és úgy írják 432/512 liter, a nagyobb szám vagy víztérfogat vagy a növelt térfogat. Ez alatt az autó szuperjól variálható csomagterének egyik trükkjét értem, van benne ugyanis egy elválasztó lap, amit több magasságba is rögzíthetünk, vagy ki is vehetünk. Mire jó ez? Ha kiveszük, nagy magasságú nagy csomagteret kapunk, jó mélyen. Ha berakjuk alulra, még mindig nagy teret kapunk, ám nem kell kiemelni csomagot, és alatta a kisebb cuccoknak, mondjuk sáros cipőnek külön helye van. Ha pedig több nem egymásra pakolható csomagunk van (családi karácsonyra kajástálakat szállítunk pl.), felrakjuk felső állásba, és van két nagyjából 250 literes külön csomagterünk. A mozgatás az oldalfalra kialakított sínrendszernek köszönhetően könnyű még egy kevésbé erős tulajdonosnak is, egy pöcök még abban is segít, hogy ferdén felemelve ne kelljen tartogatni, ha csak alá alaknánk pakolni. Jól kialakított fogantyúja van, csomagtérhálót is tudunk rögzíteni rá, és 50 kilóig terhelhető masszív darab. Oldalt találhatunk kisebb zárható rekeszeket, 12V csatlakozást, és a belső világításként is funkcionáló kivehető akkumulátoros lámpát.
Albumhoz klikk a képre.
|
Szintén csomagtartós funkció, de már átvezet az utastérbe, hogy a hátsó üléstámlák lenyitását innen is elvégezhetjük, ha rövid lenne a csomagtartó - nem kell előrenyúlkálni, kedves figyelmesség a gyártótól.
Áttérve az utastérre hátul kényelmesen elfér egy 183 centis felnőtt hasonló magasságú vezető mögött is, lenyitható pohártartós és sílécalagutas könyöklő, és levegőbefúvók szolgálják a hátulülők kényelmét, valamint a brutálisan nagy teljes tetőt helyettesítő hővisszaverős üvegtető. Már megint a hátsó utasok járnak jól, vezetniük sem kell, kényelmes a hely, és élvezhetik az üvegtetőt, klímát, mindent.
Az első üléssor kissé rendhagyó kialakítású, teljesen el van szeparálva a két utas egy derékig érő fallal. Ez a belül üreges így hatalmas tárolóhellyen ellátott könyöklő, középkonzol még majrévasat (kapaszkodó) is biztosít az utasnak, ha zötyögős terepre merészkednénk.
Az írás a következő lapon folytatódik!