»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2009-01-07 Búvárverda: Peugeot 308

Búvárverda sorozatunkban elsőként a Peugeot 308 1.6 THPS Féline 175LE-s, öt ajtós lejtőshátú változatát vesszük szemügyre.

Tovább a teljes cikk olvasásához.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


 29. elche 2009 jan 08. 15:51  
Izé. Nem hallottad ahogy a mester szidta az el-elromolgató csodajárgányát.:) Nyilván erősödött benne az érzés, ahogy egyre gyakrabban látott minőségi japán verdákat.:)
 28. Kékbálna 2009 jan 08. 15:05  
Na jó. De tegyük hozzá te Pezsó voltál. Csak van egy kis subjektvitás ebben. Úgy mondják ezt: személyes töltet. :)
 27. Garfield33 2009 jan 08. 11:11  
"... annyi pénzt senki nem tud fizetni, hogy a becsületünket és szavahihetőségünket eladjuk"

Inkább mondd azt, hogy "annyit senki nem fog fizetni". Életszerűbb   :-))))
 26. Bunny 2009 jan 07. 23:50  
Szó sincs róla, amúgy is teher alatt nő a pálma, meg ami nem öl meg, erősít meg ilyenek :) Nem az első újítás amire volt negatív visszajelzés, ilyesmire felkészülünk, ha a kritika konstruktív még örülünk is neki, hiszen annyira nem vagyunk önteltek, hogy azt higgyük, minden úgy tökéletes ahogy mi gondoljuk. Változott már sok minden a DC-n az olvasók igényei szerint, néha a mi nézetünkkel ellentétesen is, ide is jöhetnek ötletek mi az ami esetleg jó lenne még szempontként, vagyakár hogy milyen autóról olvasnátok szívesen, ha lehet megpróbáljuk felhajtani, szóval ha a kritika konstruktív, mi annak örülünk, ha nem, túltesszük magunkat rajta.
őszintén szólva többségetektől azért inkább pozitív vélemények jöttek, sőt egész jó fórumélet lett a cikkek körül, úgyhogy nem bántam meg, hogy belevágtunk. Szerintem az első meglepődés után megszokjátok, aztán már hiányozni is fog, ha nem jön a megszokott időzítéssel :) Ja az előbb elfelejtettem írni, a tesztek nem lendítenek az anyagi helyzetünkön egy buznyákot sem, nem fizetett hirdetések, bár megjegyzem ha az lenne esetleg a jövőben (adja isten!), akkor sem hazudnánk, annyi pénzt senki nem tud fizetni, hogy a becsületünket és szavahihetőségünket eladjuk. Ami le van írva az a véleményünk, ha egy autó nem fog tetszeni, akkor nem fogjuk elvtelenül dicsérni, a 308-nál is volt azért ami kontra volt, bár őszintén szólva ... nekem összességében nagyon tetszett, a THPS motor pedig valóban egy csoda, ezért is írtam róla annyit.
 25. Káplán 2009 jan 07. 22:50  
Ne legyé mán kertész  ::))

Nehogy má  ilyen könnyen lelombozódjon a lelköd  .....))))
 24. Bunny 2009 jan 07. 22:25  
Köszi mindenkinek a véleményeket, értem a bíráló hangot is, bár azért ő is elismerte, hogy nehéz mindekinek jót  tenni, és köszönjük a pozitív visszajelzéseket is. Hála a neptunnak tényleg több ezren oldassák a DC-t, és biztos vagyok benne hogy van ami az egyik, van ami a másik búvárt érdekli. Ahogy írtuk, nem leszünk autós újság ezután sem, de én azt gondolom a DC egyik eszenciája az is, hogy folyamatosan megújulunk, nem ülünk a babérjainkon és lóbáljuk a lábunkat, hogy mi mindent megtettünk, innentől amíg világ a világ ketyegjen így. Tavaly volt a merülőhelyadatbázis, mert az még nem volt, előtte új design, fórum, idén a cikkeken színesítünk, jövőre megint valamit ki fogunk találni. Nem a mi stílusunk a sültgalamb várás, és szerintem ez inkább pozitívum egy netes újságnál, vagy nem?
Bizonyára van olyan olvasó, akit pl. teljesen hidegen hagy egy uszonyteszt, jacketteszt mert van neki, nem is akar másikat. A másik olvasót meg pont nagyon érdekli, mert ő vásárlás előtt van. Van akit hidegen hagy, hogy mi van az adrián, mert soha nem merül, van akit viszont érdekel, minden cikk lehet unalmas valakinek. De a fanyalgók kedvéért jelzem, hogy a tervek szerint 1.5-2 hetente lesz "autósnap". Igyekeztem élvezhetővé, és búvár szájíz szerint írni a cikket, és meg kell hogy mondjam sokkal több munka van benne (ebben konkrétan legalább 3 nap) mint mondjuk egy cikk fordításában. Információk begyűjtése, fotózás, tesztvezetés, búvárcuccok rángatása, benzin nincs ingyen és persze a betűk sem véletlenszerűen rendeződnek el. Tehát ez nekünk igencsak komoly feladat, sőt kiadás is, és nem mondhatni, hogy túlzottan lelekesíti az embert, amikor a több napi munkáját egy mondattal a földbedöngölik.
 23. Garfield33 2009 jan 07. 21:38  
Nem hiszem, hogy olvastál már olyan újságot, amiben minden cikk érdekelt.
Ha nem érdekel, ne olvasd el. Most pl nagyjából én is ezt  tettem.
Attól még másokat érdekelhet.

 22. Káplán 2009 jan 07. 21:17  
A legtöbb autóhoz  kapni gumiszerű múanyagból készült csomagtartó tálcát.
Ha ki is folyik a lé, abban gyűlik össze és nem gyilkolja az autót .....
 21. pygmy 2009 jan 07. 21:16  
a régi szép idők, amikor még Horvátba jártunk:)
kicsi kocsink a nagyok között, kettőnknek pont jó volt:) ja, az a zöld ott hátul....


 20. pygmy 2009 jan 07. 20:58  
igen, nekünk van két, inkább hátizsákra emlékeztető hordozóeszköz, elég jól bírják a vizet....nekünk olyan görgős nincs, csak egy kétszemélyes, de akkora normál személyautót még nem találtak fel, amibe az belefér:( felállitva akkora mint én:)
a múltkor 33 kilóval majdnem nem engedték fel a repülőre...
 19. elche 2009 jan 07. 20:48  
A búvártáska vízálló? Én már inkább nagy Ikeás szatyrokba teszem a nyirkos cuccot, autónál úgyse számít, hogy nem zárható meg nem görgős.
 18. hopposztkopp 2009 jan 07. 20:36  
Most a jetta csomagtartójában műanyag boxok vannak. a csomagtartó ötszázliter feletti. Másoknál malterkeverő ládákat láttam. Pont tökéletes.
 17. hopposztkopp 2009 jan 07. 20:33  
Volt egy scúdóm. Négyköbméteres raktérrel és kétülésesen. Búvárcucc a tetején egy háromszázliteres síboxban. Mire hazaértem megszáradt minden. Igaz nem a víz, hanem a "szag" miatt került minden a tetőre.
 16. pygmy 2009 jan 07. 20:17  
ha már búvárautó, ti hogy védekeztek a sós víz ellen?
mi behajtogattunk egy vastag fóliát a csomagtartóba, és elvileg a búvártáska is egy ideig vízálló....
 15. hopposztkopp 2009 jan 07. 20:12  
Mindenki eleget agyal azon, hogy megtalálja azt, ami a saját igényeinek, lehetőségeinek és elvárásainak megfelel. A bűvös szó az elég. Nem sok, nem kevés. Pont elég. Vitathatatlanul jó és mutatós autó. Kettő búvárnak pont elég. Mert motyós csapat vagyunk. Majdnem köbméterben mérhető a térfogat éhségünk. Annyi lomunk van.
Nyugodtan dícsérhetjük a magunk "lovait", mert része a vízig eljutásnak. Egy görögországi kalandtúra után biztos nem a wagonrmeg lesz a nyerő, de lesz aki az ötliteres fogyasztására lesz büszke. Van ki a kényelmet, ki a praktikusságot, mások mást díjjaznak. Érdekel a mások véleménye és miértje.
 14. Bali 2009 jan 07. 19:57  
Értem, hogy milyen céllal került fel a cikk, csak szerintem ez higítja az oldal eddigi kifogástalan "eszenciáját"! A fehér cápának azért talán több köze van a merülésekhez mint az éppen felújított peugeut modell fogyasztásának és kanyarkövető fényszorójának! De hát mindenkinek más és más a véleménye. Mindenkivel jót tenni sose lehet! :-))
 13. vizidino 2009 jan 07. 18:47  
Én azt is megértem hogy ha valaki kurvára unja a "piperetükör-világítás" szerű extrák felsorolását, szerintem is elég sablonos a forgalmazó dumája az első oldalon, de talán nem túl nagy  erőfeszítés nyomni egy klikket a másodikig ahol már búvárszempontból vesézi valamelyik szerkentő úr az adott négykerekűt, főként hogy ha ettől függ a dc léte. Érdekességként belefér, engem pl. a fehér cápa sem mozgat túlzottan, mégsem sípolok hogy foglalakozzon inkább mindenki a paptetüvel, de íziben.
 12. Káplán 2009 jan 07. 16:03  
Én az autóban is csak a praktikumot keresem.

Marhára nem érdekel a csiricsáré.
De mivel qrva sokat megyek autóval Horvátországban, Boszniában, Szerbiában. Montenegróban is,
nagyon nem mindegy, hogy a "bádogszekér" elvisz-e a célba, vagy állandóan retteghetek benne, vajon lerobban-e?
A fogyasztás és pakolhatóság sem utolsó szempont.
Mivel itt a tapasztalatokat mondják el búvárszemmel, kicsit másabb mint amikor a kereskedő próbálja eladni nekem
az "átlátszó ablakú, forgatható kormányú, nyitható ajtajú"  izécsodát.

Engem érdekel, kinek milyen tapasztalata van a különböző autókkal.....


 11. Thomasbuvar 2009 jan 07. 15:45  
Nem vagyok egy autó b..i, de érdeklődve olvastam a tesztet és a többit is vélhetőleg át fogom olvasni. Szerintem teljesen helyén van a kezdeményezés, főleg az általad leírtak tükrében.
 10. elche 2009 jan 07. 14:52  
A DC minden egyes cikkére igaz, hogy van, akit jobban érdekel, és van, akit kevésbé. Aki autózik is (és ilyenek sokan vagyunk) azok számára ez az írás is érdekes lehet.
A történet másik fele, hogy sokminden van ezen az oldalon. Amikor elkezdtük, lelkesedésből ment. Most sem leszünk belőle gazdagok, de ha vannak partnerek, akik fantáziát látnak a DC-ben, nyilván igyekszünk közös nevezőt találni. Azzal nem tudunk mit kezdeni, hogy amikor minden szolgáltatás és információ ingyenes a DC-n, akkor valaki beleköt azokba, akik ezt így vagy úgy finanszírozzák.
 9. Bali 2009 jan 07. 14:36  
Ez most az Auto-Motor oldal vagy Búvárportál? Ne már hogy autókat reklámozzunk itt!

 8. Kékbálna 2009 jan 07. 12:45  
307-esről van némi tapasztalat búvár ügyben. Gondolam a 308-es kicsit tredibb lett. Hát a csomag tér tapasztalatunk szerint kicsi. Három búvárnak - ami egy Adriai úton elvárt költséghatékonyság miatt - épp elég a kocsi. Ebbe viszont már előre döntött ülés is van. Szóval nem fér be több még egy utas sem. A csomagtér ajtó valóban előnyetelen sok cucc pakolásánál. Viszont ez a cucc jól fogyaszt. :)
 7. Turkish 2009 jan 07. 12:41  
"348 literes csomagtere" - ezzel inkább ne menj búvárkodni. :)
 6. Bunny 2009 jan 07. 12:22  
Ide inkább a peugeot-os megjegyzést szerintem, a bevezető cikk fórumába viszont nyugodtan.
 5. Káplán 2009 jan 07. 12:17  
lehet ide irni már látott, trükkösen átalakitott autókat is ?
 4. Bunny 2009 jan 07. 12:06  
Aham, jó ötlet. A peremre ülést nem próbáltam ki, de elég széles ott, szóval tippem alapján nem vágja az ülepet :) A csomagtartó ajtó szögét talán a képek visszaadják, felfele áll, de azért szerintem megvédi aki a peremen ül.
Na a kövi autónál majd beleülünk a csomtartóba is :D
 3. Bunny 2009 jan 07. 12:04  
Ha erre a példányra gondolsz, minden további nélkül elfogadnám, ha hozzám vágnák. De hogy milyen autót veszek, azt még magam sem tudom. Lehet semilyent.
 2. Garfield33 2009 jan 07. 11:52  
Hmm, én már látom, milyen kocsija lesz a főszerkentyű úrnak...  :-)
 1. vizidino 2009 jan 07. 11:40  
szerintem fontos szempont lenne még annak vizsgálata is (legalábbis kombiszerűségeknél) hogy a csomagtér ajtaja tetőként fölényúlik-e kinyitáskor a kocsi hátuljának, ill. hogy kényelmes -e üldögélni a csomagtér peremén (ha magas a perem mint ennél a gépnél, akkor egyértelműen nem). Ha nekiáll a tóparton szemerkélni az eső, elég király dolog odaülni a kocsi hátuljára és ott öltözni...
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Sha´ab Samadai / Dolphin Reef

Egypt, Red Sea

4/8 db alapján:érdekes(átlag: 3.8) átlagos nehézségű
max: 25m, látótáv: 10-25m , driftes

szafaris megközelítészátony merüléshomokos élőhely korallos, trópusi élővilágcápa delfin legalább 1.5m-es hal teknős

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés