fórumok / Országok fórumai / Szudán | |
Térség: Vörös Tenger A merülőhely-adatbázis országleírásához kapcsolódó fórum. Ide várjuk a javításokat, kiegészítéseket, amiket beépíthetünk az országról szóló adatlap tartalmába. Emellett az országhoz kapcsolódó utazási élmények, útitárs keresés vagy más általános témák is helyt kaphatnak itt. Tovább az ország adatlapjához. |
642. Tigger | 2008 júl 01. 17:19 | |
Mindez Khartúmra vonatkozik, semmi köze a Macsektourshoz!:-D
| ||
641. Garfield33 | 2008 júl 01. 13:48 | |
Attól én még tervezhetem :-))
| ||
640. atengercsendje | 2008 júl 01. 11:31 | |
:)))) Nem tervezem.
| ||
639. Garfield33 | 2008 jún 30. 22:29 | |
Nyugi, én elmentettem azt az időszakot.
34-36 fok nappal, 24-25 éjjel. Elviselhető. De még visszamondhatod... | ||
638. atengercsendje | 2008 jún 30. 19:59 | |
Asszem' nagyon melegünk lesz! Nézegettem néha az időjárás jelentést, májusban konstans 45 fok..... :)
| ||
637. Vanek | 2008 jún 30. 15:24 | |
Hmm...Akkor gyorsan kivonunk kettőt. Szergej, Borisz... :-))
| ||
636. Garfield33 | 2008 jún 30. 15:19 | |
Nekem megvan még mind a 9.
| ||
635. Vanek | 2008 jún 30. 15:07 | |
Hm, mint köztudott egy macskának hét élete van. No de az útitársainak?!
| ||
634. Garfield33 | 2008 jún 30. 15:04 | |
Nyugi. Aki velem jön, annak nem lesz sosem baja. Na de aki utánam....
| ||
633. atengercsendje | 2008 jún 30. 12:39 | |
Hát ez gyönyörű... Idén nem jutott eszembe félni a szudáni légitársaság gépén. Jövőre kell majd egy kis bátorságot gyűjtenem. :)
| ||
632. Bunny | 2008 jún 30. 11:59 | |
Ezt mi már a repülőn tudtuk :)
| ||
631. Jules | 2008 jún 30. 11:54 | |
Kezdem úgy látni, k.va nagy mázlitok volt a szudáni repüléssel...
http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/357135/ | ||
630. Vanek | 2008 jún 24. 10:16 | |
Jaja. De a leszállás sem piskóta, amikor füstöl a gumi és dübürög a reverz. Egy időben gyakran kibicajoztam Ferihegyre le/felszállásokat nézni, hátha valamelyik pont Szudánból jött, vagy oda készült (hogy ontopik legyek)...
| ||
629. Garfield33 | 2008 jún 24. 10:10 | |
És hogy tud felszállni...!
Satufékkel turbina felnyom 80%-ra, oszt elenged. Szupper | ||
628. Vanek | 2008 jún 24. 10:02 | |
Nem teherként repkednek azok a tuskók. Az Aeroflot jár velük nagy lelkesen. Nekem a kedvenc gépem, mondhatni a legszebb. Bár tényleg elég zajos. :-)
| ||
627. Kékbálna | 2008 jún 23. 22:25 | |
Ja és úszott, mint a csík. Meg bebújt minden lyukba ahol szerinte jól mutatot egy fotó erejéig. Túl mozgalmas egy merülés vele nekem Tudod én olyan lusta bálnásan merülgetek. :)
| ||
626. Garfield33 | 2008 jún 19. 08:42 | |
Láttam, mikor a buddy-d volt az Umbrián. Talán még videóm is van róla. De mi a problémád vele? Mindig a környékeden sertepertélt, hol fejen állt, hol fülön... hát nem tetszett?
| ||
625. Kékbálna | 2008 jún 18. 22:55 | |
Legközelebb átadom neked. Úgyis unod már a macskát. Hidd el egy életre szóló élmény a merülés a Kukással. :)
| ||
624. Bunny | 2008 jún 18. 20:38 | |
AZ szép, és a többi hajó ha jól tudom egész évben üzemel? Elég kemény lehet...
| ||
623. Garfield33 | 2008 jún 18. 20:09 | |
Megnéztem, mi a helyzet most Szudánban.
Nappal 43 fok, éjjel csak 30. Nem túl vonzó. És ez még messze van a július végi hőmérséklettől. | ||
622. nme | 2008 jún 18. 10:22 | |
Sajnos nem ért az a szerencse, hogy vele egy csoportban merülhessek, így nincs :(
| ||
621. adamax | 2008 jún 18. 08:48 | |
Te ezt még nem tudod? ő volt a vízi kukás... Csak míg te ájultra vizipipáztad magad, mi hajtottuk őkelmét, hogy vigye csak le a cápiknak a szemetünket :)
| ||
620. Kékbálna | 2008 jún 17. 22:37 | |
Az a merülése is meg van, amikor kukás mellényben nyomta végig az Umbriát?
| ||
619. Bunny | 2008 jún 17. 12:18 | |
Tigger az étteremben az asztalnál működött romeltakarítóként :)
| ||
618. Garfield33 | 2008 jún 17. 11:31 | |
Ez a Tigger volt?
Én azt hittem, a vizi kukások jöttek elvinni a szemetet... | ||
617. nme | 2008 jún 17. 09:48 | |
Ma is gonosz legyek? Végül is már a tegnapiak után, nem sokat tudok rontani a helyzetemen.
Nos, hát vannak képek és ki is találtam egy kis történetet hozzájuk. Persze ez csak rém(vágy?)álom, de ha teljesült volna, kicsit vasaltabb idegekkel tértünk volna haza erről a túráról :))) Tigger teljes harci díszben készül a nagy attrakcióra. Felvette szép kis mellénykéjét is, hogy a vízben is biztonságban érezze magát. Halált megvető bátorsággal vetette bele magát a hátsó fedélzet őrült magasságából a jeges vízbe. De sajnos az ugrás rosszul sikerült, és a csapat már csak az egyre távolodó, rikító mellény színeit vélte felfedezni az egyre messzebb sodródó alakból. Többen gondolkodtak, hogy utána ugranak, de aztán mérlegelték a dolgot....... :))) Bocs Tigger, ja és nem kérek revansot :)))))))))) | ||
616. Garfield33 | 2008 jún 17. 08:30 | |
Rajta. A rajt már rég megvolt.
Csak aztán nehogy te legyél az utolsó, aki képeket küld. Pedig szükség lenne egypár aljas paparazzi fotódra... Tényleg, kedves udvari fényképészem, nincs valami nagyon paparazza fotód Tiggerről? | ||
615. Tigger | 2008 jún 17. 01:21 | |
Gurrá! Eszerint akár idén élvezkedhetünk rajt?:-P
| ||
614. Garfield33 | 2008 jún 16. 14:20 | |
Ezért mondtam, amit...
Meg aztán azoknak a képeknek teljesen felesleges lenne nagyobb felbontás | ||
613. Bunny | 2008 jún 16. 14:09 | |
DVD-re elég lesz :)
| ||
612. Garfield33 | 2008 jún 16. 13:41 | |
Emberek! Szudáni utitársak!
Megérkezett az első fecske! Bunny, aki pedáns és szorgalmas, elküldte a DVD-re szánt képeit, igaz, egy kicsit alacsony felbontásban, de sebaj. A lényeg, hogy itt vannak. Lehet követni a példáját! | ||
611. bruno | 2008 jún 15. 14:06 | |
Azért a válasz is
| ||
610. Garfield33 | 2008 jún 14. 09:14 | |
Azért az a kérdés erősen a fikciók kategóriájába tartozott...
| ||
609. bruno | 2008 jún 14. 08:07 | |
Ugorj. De valahogy úgy csináld a dolgot, hogy egy merülhető roncs maradjon a tóban. Emberáldozat nélkül persze, csontváz már van így is.
| ||
608. bernis | 2008 jún 12. 17:00 | |
Adamax jól okoskodott, a lezuhant bizony az a gép volt (bár lehet, más személyzettel), amivel mi utaztunk. http://www.baaa-acro.com/Fiches%20d%27accidents/2008/ST-ATN.htm Leszállás után túlfutott a pálya végén, gyakorlatilag kettétörött és kigyulladt. Megjegyzem, Khartoumban 3 km hosszú a kifutó, Port Sudanban csak 2,5 km.
| ||
607. Garfield33 | 2008 jún 12. 11:07 | |
A közvetlen környezetemben sohasem csinálok problémát. Csak ott lesz katasztrófa, ahol előtte jártam.
Leugorjak Dorogra???? | ||
606. Garfield33 | 2008 jún 12. 11:04 | |
Tavaly még TU-154 volt a kairói járat, ebbe beletrafáltál....
Amúgy tényleg kopasz utazó vagy. Te végigizgultad az utat Port-Szudánig, én beültem, megnéztem a repedést a kabinban a fejem felett, meghallgattam a pilóta imáját és .... arra ébredtem, hogy döccenük a cél reptéren. | ||
605. Bunny | 2008 jún 11. 21:53 | |
Mit vártál, tu-154? Amúgy itt felettünk szokott olyan is repkedni, gondolom már inkább teherként. Könnyű megismerni, mert kb. 10x hangosabb bármi más madárnál :)
| ||
604. adamax | 2008 jún 11. 21:50 | |
Jaja, én is így gondolom. Hiába, a merülés - mint tudjuk - kockázattal jár :)
| ||
603. adamax | 2008 jún 11. 21:50 | |
:) Én minden gép lajstromát felírom, amivel utazom. Amúgy ha őszinte akarok lenni, rosszabbra számítottam a Sudan Airways-tól, de ezek után már édesmindegy.
| ||
602. Bunny | 2008 jún 11. 21:43 | |
Fenébe, ebből látszik hogy még mindig kopasz utazó vagyok :) Egyébként ez sajna benne van a pakliban, amikor az ember a fejlődő vagy inkább fejletlen országokba utazik. Sosem hittem volna, hogy egyszer azt mondom pl. a Travel Service egy egész jó kis légitársaság. Na Szudán után az Egypt Air is nőtt a szememben egy szintet :) De amikor az ember mondjuk elmegy afrika, ázsia távolabbi vidékeire merülni, hát bezony ott sem feltétlenül hiperszuper állapotú gépekkel fog repülni. Kemény dolog ebbe belegondolni, talán az a legjobb ha meg sem teszi az ember, mert a végén nem mer ilyen helyekre utazni, márpedig ugye a jó merülőhelyek nem a civilizált világ közepén vannak.
| ||
601. DUPLA | 2008 jún 11. 21:36 | |
Persze, hogy megjegyezte, mert precíz. Ha lezuhan, hogyan tudná perelni a légitársaságot, ha nem tudja melyik géppel esett le?
| ||
600. Bunny | 2008 jún 11. 21:31 | |
Ja, hogy te megjegyezted a gépeink azonosítóját? Én csak odáig jutottam hajnali 4-kor, hogy qrvára leharcolt csotrogány, és nem ártanak némi égi segítség, hogy épségben eljussunk Port Sudanba.
| ||
599. adamax | 2008 jún 11. 21:30 | |
Sopron közel van hozzá, lehet arra járt kutyulit sétáltatni...
| ||
598. Thomasbuvar | 2008 jún 11. 21:22 | |
Tényleg! Garf! Nem volt nálatok vihar ma?!
| ||
597. Thomasbuvar | 2008 jún 11. 21:21 | |
Garf már célzott rá: Folyamatosan katasztrófák történnek a környezetében... Szerintem mostanra erre már a nemzetközi titkosszolgálatok is felfigyeltek. Ha egy országnak minimálisan fontos a saját biztonsága Stefi az elkövetkezőkben beutazási engedélyt nem fog kapni...
| ||
596. adamax | 2008 jún 11. 21:13 | |
Kizárásos alapon jöttem rá: odafele ST-ATN-el mentünk, visszafele pedig a ST-ATA-val. Mivel a lezuhant gép vezérsíkja felirat nélküli sárga, a www.airliners.net alapján csakis az ST-ATN lehetett...
Ez a link megerősít ebben, amit most találtam: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20080610-0 Embörök, ezzel a géppel mentünk Port Sudanba Kairóból! Kiráz a hideg! | ||
595. elche | 2008 jún 11. 21:02 | |
(Pontosítok, már csak egy...)
| ||
594. elche | 2008 jún 11. 21:02 | |
A 310-es volt. Abból kevesebb van a Sudan Airways-nek- összesen kettő.
| ||
593. Bunny | 2008 jún 11. 21:01 | |
Na ez az, amit nem fogsz megtudni, hacsak nem tudod a számát a gépünknek, és látod azt a leégett jószágon. Az biztos, hogy oda és vissza ugyanolyan de másik géppel mentünk, tehát valószínűleg több azonos típusu gépük van.
| ||
Malta
3/6 db alapján:(átlag: 4.2) nehéz körülmények
max: 34m, látótáv: 10-25m , áramlás