»» ««
  fórumok / Közösségi fórumok / Általános napi beszélgetés

Itt lehet beszélgetni bármiről ami kicsit komolyabb téma, de nem szakmai beszélgetés, mondjuk úgy a DC-s baráti kör (ami nem zártkörű, bárki csatlakozhat!) komolyabb témáihoz. Az öncélú ökörködést ésszerűbb a Gumiszobába címezni. Sehol nem engedélyezett az üzleti jellegű, öncélú politikai vagy vallási, illetve a sértő hozzászólás, amit törölni vagy csonkítani foguk, a fórum nem erre való.


Hozzászólást csak regisztrált felhasználótól fogadunk el. Regisztrálás/belépés.


Első   1 . . . 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 . . . 707
 22847. Káplán 2009 nov 08. 19:09  
A Fő Toxi?  Annak hiszek.
 22846. Garfield33 2009 nov 08. 19:06  
Az a torta-nevű kopasz és szakállas főaddiktológus mondá, ő meg csak ért hozzá...
 22845. Káplán 2009 nov 08. 19:02  
Azért a média  magyarázatait mindig kétkedve fogadom. :)
 22844. Garfield33 2009 nov 08. 18:41  
Most magyarázták meg a tévében.
A 25%-os telítettség közepesen súlyos, azt jelenti, hogy a haemoglobin oxigénszállító kapacitása a 3/4-ére csökken.
 
Mellesleg egy komoly dohányos 3-4%-on is állhat folyamatosan, már ami a CO szintet illeti.
 22843. Káplán 2009 nov 08. 15:51  
Akkor megy az X aktákhoz  a kérdés ?
 22842. Luciferin 2009 nov 08. 15:35  

Úgy látom nincs...
:-)))
 22841. Kékbálna 2009 nov 08. 15:21  
Elég béna fogalmazás. Szerintem a halálos érték 25%-a vagy valami hasonló relatív százalékos hivatkozás esetén értelme is lenne a hírben lévő mondatnak. Ez így béna.
 22840. Káplán 2009 nov 08. 14:08  
Találgatsz?
 22839. Vanek 2009 nov 08. 14:05  
Akkor a halálos dózis 25%-a... :-))
 22838. Káplán 2009 nov 08. 13:54  
Hohó, más a fizika/kémiai oldódás és más a szervezet toleranciája. Nincs itt egy hozzáértő? :)
 22837. Vanek 2009 nov 08. 13:50  
Bizonyára sok, azért kerülhettek kórházba...
A kérdés másik részére nézve, ez a százalék alighanem telítettségi százalék, azaz az adott körülmények között oldható maximális mennyiség 25%-a.
 22836. Káplán 2009 nov 08. 13:41  
 22835. Garfield33 2009 nov 08. 12:33  
Egy gyors telefon kedvenc szervizemnek...
Amúgy pedig valami indukciós módon tölti, hiszen úgy is kommunikál vele a "kulcslyuk"...

De ez már a búvárverda topicba tarozna inkább.
A tanulság csak annyi, hogy ne mondd azt, hogy minden rendben volt egy úttal, mielőtt fel nem raktad a képeket a képtárba és fel nem töltötted a merülőhely adatbázist  .-)
 22834. verhas 2009 nov 08. 11:48  
Ilyent nem tudok, de olyan volt idén májusban, hogy mire feljöttünk "viharos" lett a tenger (azért kezelhető volt), és a zodiakba kimászás közben leesett egy búvárkopjúter. Nem mentünk le érte 70 méterre. Biztosító valszeg fizetett, mert ügyvéd úré volt a műszer, és alá is írtam a papírt, mint tanu. Mert hogy ott voltam abban a zodiakban.

De ez nem utazási iroda útja volt egyébként.
 22833. Káplán 2009 nov 08. 10:02  
Ezt is túlkombinálták. Pedig a tartalék kulcs fogalma nem ókori vivmány. :)
 22832. Bunny 2009 nov 08. 09:59  
Jaja, a francián -utána vettem észre- ezt egy kis ábra jelöli. Gondolom németeknél is, de végülis logikus, valahogy be kell jutni egy lemerült akkumlátoros autóba. Az más kérdés, hogy így ugyanott vagyunk feltörhetőségileg, mint a sima kulcsos autóknál ... marad a kényelem.
 22831. VasMacska 2009 nov 08. 09:58  
és hogy tudtad meg?
 22830. aron5 2009 nov 08. 09:35  
De tényleg? Mi az hogy feltöltötte? Azt hogy csinálta?
 22829. Garfield33 2009 nov 08. 08:29  
Azt tudtam, hogy a távirányítóban van szervizkulcs, pl azzal lehet zárni a kesztyűtartót. De hogy a kilincsburkolatot le lehet szedni és alatta van a mechanikus zár, azt nem.
 22828. Bunny 2009 nov 07. 21:35  
Feltöltötte? Az igen, nem is tudtam, hogy ilyent is tudnak, azt hittem elemmel megy még mindig. Egyébként a kártyás indítású verdáknál mindig van kulcs a kártyában, legutóbb egy mégane-t láttam így elindítani, azért vagyok csak ilyen okoska...
 22827. kovax 2009 nov 07. 21:04  
fúj!  ez télleg egy disznó! vagy macska ? a franc se igazodik ki a sok állat között:-)
 22826. elche 2009 nov 07. 20:49  
Hibás teljesítés? Természetesen lehetséges. Volt is pár hírünk, amiben balesetekről volt szó, ami után pereltek és nyertek is károsultak. A búvárkodásban egészen banális hibák is lehetnek, felszáll a szervező hajójára 10 búvár, de csak 9 búvárnak teszik fel a felszerelését, palackját. Meg nagyon is életveszélyes hibák, amikor a sok búvárral teli hajón nincs jó adminisztráció, és valakit a vízben felejtenek. Ha nem veszik észre időben és nem találják meg, ez életveszélyes.
Vagy mondjuk a szervező nem foglalja le az úticélon a búvárhajón a helyet, és te odaérkezve szembesülsz a gonddal. De Magyarországon azért nincs túl sok elsősorban búvárutakat szervező iroda...
 22825. Vanek 2009 nov 07. 20:49  
Az hagyján! De amilyen perverz ez a macska, képes volt feleségül venni az "anyukáját". :-))
 22824. pöttöm 2009 nov 07. 20:44  
Hát neked egy szuper anyukád van akkor!
Köszi az infot!
 22823. kovax 2009 nov 07. 20:32  
de kár........:-)
 22822. Garfield33 2009 nov 07. 20:22  
20 perc. azalatt a kocsi feltöltötte a kulcsot, és le lehetett lőni a riasztót.
 22821. kovax 2009 nov 07. 20:18  
az "elég sokáig" az a  garázs volt?
 22820. Garfield33 2009 nov 07. 20:17  
Otthon.
De kiderült ugyebár, hogy nincs rá szükség. Igaz, a sógorok furcsán néztek, mert az, hogy szervizkulccsal elinditottuk az autót, nem jelentette azt, hogy a risztót is sikerült volna hatástalanítani, tehát az autobahnon vészvillogóval és szirénázva haladtunk elég sokáig...
 22819. kovax 2009 nov 07. 20:13  
 és a főkulcs hol volt?
 22818. kovax 2009 nov 07. 20:11  
hmmm......
 22817. Garfield33 2009 nov 07. 20:06  
Nálunk csak anya vagy én szervezünk utakat, a haveroknak is, így hibás teljesítés szóba sem jöhet  :-)
 22816. Garfield33 2009 nov 07. 20:05  
Anya hozta el a lemerült tartalékkulcsot... csak úgy mellesleg...

Amúgy pedig kiderült, hogy a kilincs burkolata alatt van mégis egy kulcslyuk és a távirányítóban belül pedig egy szervizkulcs. Ja, és csak vigyorogtam az egészen...
 22815. kovax 2009 nov 07. 19:58  
prakker, de megnéztem volna a fejed :-)  ja és ez a különbség közted és Anya között!
 22814. pöttöm 2009 nov 07. 19:50  
Hát ez jó lehetett, de én olyanra gondoltam:
pl: egy utazási iroda szervez egy utat amibe benne van, hogy lehet búvárkodni, de mondjuk nem vette figyelembe az utazási iroda, hogy milyen biztosnági előírásoknak kell megfelelni, ezért ez balesetet okozott.
Vagy akár mi ami eszedbe jut arról a szókapcsolatról: hogy HIBÁS TELJESÍTÉS!

Hibás teljesítés csak az utazási irodák, vagy búvártársaságok által szervezett utakon fordulhat elő!

 22813. Garfield33 2009 nov 07. 19:26  
Öööö, nem egészen jön át, mit is szeretnél...

De mesélhetek ilyesmit: legutóbbi 3 hetes indonéz utunk, amit a feleségem szervezett, 12 fel-leszállással, rengeteg transzferrel (autó, hajó, busz), hihetetlen  logisztikai előkészítéssel hibátlanul lezajlott. Bécsben, a reptéren, hálát adva mindezért neki meg a Mindenhetónak, megnyomtam a kocsi távirányítóját és.... nem történt semmi. Lemerült. A kocsin pedig nincs kulcslyuk...

Na ez a baleset...
 22812. pöttöm 2009 nov 07. 19:17  
Sziasztok!

Ismét a segítségeteket kérném a szakdolgozatomhoz. Arra lennék kiváncsi, hogy ti tudtok-e nekem hibássan teljesülő utazásról? Ez lehet szervezési hibából eredő is! Milyen következménye volt, baleset, egy elmaradó program, vagy esetleg komolyabb egészségkárosodás!

Segítségeteket előre is köszönöm

 22811. Káplán 2009 nov 07. 00:16  
Honnan  tudná a kis oktondi? :)

 22810. Luciferin 2009 nov 06. 23:38  
Amit nem tudsz azzal ne törödj! :-)
Amúgy az SSI így mondja amit a PADI advanced divernek mond.
 22809. Vanek 2009 nov 06. 21:53  
Sokéves, de alig használt. :-(
Igaz kiléptem a klubból, kiléptem a klubból. És ez a lényeg. :-))
 22808. Vanek 2009 nov 06. 21:51  
Mi a szösz az az "Adventurer"? Én eddig sima Advanced tenderen gondolkoztam. Ne tessék összezavarni...
 22807. Thomasbuvar 2009 nov 06. 21:41  
Egy sok éves búvárképesítés némileg javít a beálláson. Szóval ez nem lett volna akadály... Szponzorok hiánya? Na az valóban sz@r ügy... :)
 22806. Luciferin 2009 nov 06. 21:35  
Advanced Adventurer Diver tanfolyamot hírdetek rászorulók részére...
Szponzorok ne kíméljenek jeligére...
 22805. Vanek 2009 nov 06. 21:29  
Rajtam? Inkább a szponzorokon. Vagyis azok hiányán. És különben sem egy éppenvóternek való egy szafari. :-((
 22804. Thomasbuvar 2009 nov 06. 21:26  
Csak rajtad múlt! :)
 22803. Vanek 2009 nov 06. 21:24  
Sajnos engem nem visznek...
 22802. Káplán 2009 nov 06. 21:21  
Mesélj...
 22801. Vanek 2009 nov 06. 21:17  
Sztrájk? Egy kisebb díszes társaság már csomagol a gebedésre...
 22800. Káplán 2009 nov 06. 21:15  
Vajon ki töri meg a hosszú csendet? Vagy sztrájk van csak én nem tudok róla? :)

 22799. Káplán 2009 nov 06. 17:48  
Vagy Mátyás király Fekete Serege? :)
 22798. Garfield33 2009 nov 06. 16:24  
Akkor lehet, hogy a kerekasztal lovagjai voltak???
Első   1 . . . 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 . . . 707
Fórum v1.104 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Tobia Island (Sandy Island)

Egypt, Red Sea

1/1 db alapján:érdekes(átlag: 4) átlagos nehézségű
max: 35m, látótáv: 10-25m , driftes

napihajós megközelítészátony merülés scenic, nézelődős merüléshomokos élőhely korallos, trópusi élővilág tengeri füves élőhelynagy rája teknős legalább 1.5m-es hal

Búvárbazár

5mm-es neoprém ruha

Ár: 25.000 Ft.


Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés