»» ««

Búvárverda: Renault Thalia

Egyéb
1/2. oldal

Aktuális tesztünk alanya a francia cég belépő kategóriájának, a Thaliának új változata.

Nemrég teszteltük a Dacia Logant, mint a Renault leányvállalatának termékét. Akkor megállapítottuk, hogy egy szint felett nincs tovább, akkor Renaultot kell venni ha pl. automata klímára vágyunk. Nos a Thalia lehet a következő szint, észrevehetően komolyabb felszereltség és design, de ettől még belépő szint a francia márkánál. Lássuk hát hol kezdődik a Reanultnál az autó!

Nézzük először búvárszemszögből, hogy teljesít, ha felszerelést kell szállítani?
Csomagok a helyükön
Tesztünk kellékei a szokásosak: 15 literes acél búvárpalack és egy közepes méretű búvártáska, amelyeket megnézzük, hogyan és hány férne el belőlük.
A csomagtartó mint a szedánoknál általában mindig kemény dió, a pakolhatóságot rendesen korlátozza a csomagtérajtó mérete és nyílása. A thalia sem okozott meglepetést, átlagosan nyílik átlagos nyílással, belül viszont az előző verzióinál lehelletnyivel kisebb, mégis egész komoly, 506 liternyi csomagteret kapunk.
Az űrméret tisztességes, és a hosszával sincs gond, mint a palackot mint a búvártáskát kényelmesen befogadta akár hosszában elhelyezve is, természetesen a magassága korlátozott, de a palack és a búvártáska szerintem elfér egymás felett, így helytakarékosan pakolható.
A hátsó üléssor egyben dönthető, bár a szedán felépítés és az ülések mögött található merevítők miatt ez a búvárfelszerelések szállításában nem sokat segít, inkább hosszú, vékony tárgyaknál jöhet jól (síléc?). A csomagtartó burkolása egyébként nem túl kényes, nem igénytelen de nem okoz szívfájdalmat berakni esetleg egy nem steril búvártáskát.

Műszerfal
Az utastér
az autó méretéhez alkalmazkodó, hátul el lehet férni, de azért nem túl kényelmes egy magamfajta 182 centis felnőtt számára, ne feledjük azért ez egy kis Clio II, csak kapott egy -egyébként egész csinos- feneket és pár centit pluszban. Anyag felhasználás az utastérben kispolgári, kopogós műanyag mellett elviselhető fogású kormány, plüss kárpittal ellátott egész kényelmes ülések fogadtak. A felszereltségén is érezhető, ez egy belépő modell, mégha abból a jobban is felszerelt. Első ajtók villanyablakaiból hátra már csak kurbli jutott, és kárpit sem sok található rajtuk, de ne feledjük a Thalia nem titkolt pozícionálását, közlekedési eszköz, nem luxusverda.

Ennek ellenére természetesen azért akadnak kényelmi funkciók, digitális klíma, fedélzeti computer, kormányról vezérelhető központi kijelzős MP3 CD-s rádió, és a biztonságunkat sem kell feláldoznunk, 4 légzsák, ABS segít a bajban. Szimpatikus volt a futóműve, városi közlekedésben meglehetősen jól vizsgázott, mint a francia autók általában jól viselte a hazai utak minőségét.

Az írás a következõ lapon folytatódik!

Első   Visszalép Következő   Utolsó

1 2

Merülőhelyek

Ras Mohammed, Jackfish Alley

Egypt, Red Sea

2/4 db alapján:átlagosan érdekes(átlag: 3.8) nehéz körülmények
max: 25m, látótáv: 10-25m , áramlás

napihajós megközelítésfal merülés üreg vagy barlangkorallos, trópusi élővilág nyílt vízi fajoklegalább 1.5m-es hal nagy rája

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés