Búvárverda: Peugeot Partner Tepee
Egyéb1/2. oldal
Tesztalanyunk az előzőleg vizsgált kisteherautó-gyökerű személyautó vonalba illeszkedik, ám hossza a tipikus személyautókéhoz mérhető.
Szokásunkhoz híven először megvizsgáljuk praktikum és csomagkapacitás szempontjából. Tesztünkhöz a már megszokott közepes búvártáskát és a 15 literes acélpalackot használjuk.
Tágas raktér
|
Vezetői pozíció
|
Árúszállítók világából érkeztek a hátsó tolóajtók, amiket már az előző tesztben is dicsértem, praktikus megoldás.
Felszereltségtől és modelltől függően a megszokott személyautós extrákat rendelhetjük, amit én ezek közül praktikusnak találtam az a (két zónás) digitklíma, tempomat a hosszú utakhoz, és fontos a tolatóradar is. Praktikus az alapfelszereltségben benne lévő napellenző feletti tárolórekesz, tetszett a hátsó-középső ülés asztallá alakítása, jól jöhet a sok praktikus tárolórekesz. Jó ötlet, hogy mind a két első ülés saját könyöklőt kapott - cserébe kényelmetlenül magasan van, pedig nem vagyok magam sem törpe a 183 centimmel. Apropó méret, kényelmesen elfértem a magasságomhoz beállított első ülés mögött, tehát felnőttre méretezett a hátsó sor. Természetesnek tekinthetjük a kategóriában a tetősínt, így ha mégis kevés lenne a helyünk, a tetőbox rögzítése sem gond, és figyelmes apróság a beépített árnyékoló a hátsó ajtóknál. Biztonság terén a négy tárcsafék mellett természetesen jár az ESP, ABS, ASR és az oldal- valamint a függönylégzsákok sem hiányoznak.
Az írás a következõ lapon folytatódik!