Printed: 2024. november 15. URL: https://divecenter.hu/divesite/124 |
HMS Maori Wreck
mesterséges
roncs 0-20 m. mélyen, bemerülhető roncs, csak váz
3/5 db alapján:(átlag: 3.2) átlagos nehézségű max: 15m, látótáv: 4-10m |
Dekompressziós kamrák: Málta, Gozo. Vészhelyzeti telefonszám: 112 » részletesen |
2012-01-14 (szbeni96) Értékelés: átlagos nehézségű Max mélység: 14 m , Vízhő: 16 °C , Látótáv: 4-10m Kiemelt állatok: csikóhal Nekem nagyon tetszett a HMS Maori!
A Dive Systems Malta szervezte a programot Negyedik alkalommal látogattam meg a roncsot de nem tudom megunni :) Ha bemész a lépcsőnél fokozottan kell vigyázni mert csúszós, De erre a célra van egy korlát A Lépcsőtől 30 fok fele kell úszni és miután elérsz a sziklás szakadékig. Célszerű a 30 fokos irányvonal bal oldalán kezdeni a merülést ahol még épnek mondható a roncs. Ha bemennétek a roncsba NAGYON KÖRÜLTEKINTőEN tedd meg mert pár tartó oszlop már nem jó állapotú (Én a magam 25 merülésével erősen ajánlom hogy kezdő zöldfülűként ne menny be) . Az irányvonal jobb oldalán lesznek a kisebb széthullott darabok. Ha még van lehetőség rá és különlegeset szeretnél látni akkor az irányvonal bal oldalán néha lehet találni csikóhalakat. Célszerű az értékeket otthon hagyni és a Mobilt a kocsi szőnyege alá elrejteni, mert nem egy elit környék. Van egy kávézó ami nagyon lepukkantul néz ki de jó teát csinálnak és képek vannak a falon Maoriról Üdv. Beni | |
2011-07-19 (gonger) Értékelés: átlagos nehézségű Max mélység: 15 m , Vízhő: 25 °C , Látótáv: 4-10m Kiemelt állatok: jelentős halraj nyílt vízben Mivel az öbölbe vontatták a hajót és homokos az aljzat, a látótávolság gyengébb, mint az átlag máltai helyeken. ettől függetlenül szerintem ennek a roncsnak nagyon jól állt a kicsit zaccos víz. nekem nagyon tetszett, sejtelmes roncs, egy helyen még beúszható. visszajöttünk még idei éjszakait is merülni. rákok, polipok, angolna félék, és egy varsa, amiből kiengedtük a halakat:-)
| |
2008-10-28 (Gabor) Értékelés: átlagos nehézségű Max mélység: 13 m , Vízhő: 23 °C , Látótáv: 4-10m | |