fórumok / Hírek fórumai / 2010-10-05 Búvárok a charter repülőn II. | |
Nagy port kavart és hatásos első cikkünk után a folytatásban tisztázzuk az új felállást, és kaptok egy hasznos igazolást is angolul! Tovább a teljes cikk olvasásához. |
17. Zook | 2010 okt 05. 14:12 | |
csak az ures pelit adtam fel.
ami meg az uresseg mellett megfert: -vakuk -karok -kabelek -domeport -macroport -kabelek -toltok -minden egyeb, kiveve tok+laptop+obik :) szerk: koszonet a tuzoltonak, hogy hatizsakjaval kisegitett a pacban. azokra a kommentekre, amik voltak korabban, hogy csak a benak fizetnek, meg hejj, velem ezt nem lehetett volna megcsinalni, meg orditozni kell, nos, ott a helyszinen a nagyfiuk sem voltak akkora nagy fiuk. de a tuzolto az jott. | ||
16. Bunny | 2010 okt 05. 13:57 | |
Sokan nem adják fel, mert féltik. Megmondom őszintén, én ha csak lehet feladom, bent vagy szinte középen, körülötte annyi motyó, ha az megsérül akkor már régen mindegy. És mivel a kézibe meg a fotós motyó van, hát ... egy köztes megoldás még van, a reduktor fő súlya az első lépcső. Én volt már, hogy szétkaptam és csak azt a tömböt vittem zsebbe, a többi rész meg ment a csomagba. Ugyanígy lehet játszani, ha viszel sokzsebes mellényt, nadrágot és megpakolod a zsebeket, ha mérnek. Kössön bele, hogy mi van a zsebedben, ezt (még) nem szabályzzák :) Akksik, obik, stb. ami nehéz mehet ide.
| ||
15. zaja | 2010 okt 05. 13:50 | |
Igen azt láttam én is, de tudtommal egy másik táskába pakolták a további dolgokat. :D
Én nem szeretem feladni a légzőautomatát sem, nekem az kb. 2.5-3 kg körül mozog, de lehet hogy mostantól ezen változtatni kellesz. :( | ||
14. zaja | 2010 okt 05. 13:43 | |
Egyébként pedig köszönet Bunnyéknak, hogy intézik ezt a sokunk számára fontos ügyet.
| ||
13. Bunny | 2010 okt 05. 13:43 | |
Én csak egy fényképezőt, tokkal láttam felhozni a gépre, de majd nyilatkozik az érintett(ek) ha erre jár(nak). Kompakt gép rulez, sőt, én most a túrára asszem nem viszek semmit. 18 kiló a motyóm a dögnehéz uszonnyal és a szintén nehéz mellénnyel együtt, a kézimben meg szinte semmi sincs. Egész jó úgy utazni, hogy nem visz az ember magával fotós, videós motyót, a képeket meg majd elkérem másoktól :D
| ||
12. zaja | 2010 okt 05. 13:38 | |
Garfiled: Nem firtatni akartam, de érdekelt a dolog, hogy mennyibe plusz költségembe fog kerülni az út.
Bunny: Úgy tudom Hurghadában az üres peli táskát adták fel. Ami kb. -3kg. És a többi cucc pedig ugyanúgy az utastérben a kézipoggyászoknál landolt. | ||
11. Bunny | 2010 okt 05. 13:01 | |
Jaja, én is azt írom, hogy lehet többet vinni kéziben is, csak fizetni kell érte, de bizonyos (checkinese válogatja) súly felett ha emlékszel hurghadában feladatták a motyót, még pénzért sem engedte fel.
A kézinél azért van logika, hiszen a fejed feletti tároló nem 100kg-okra van méretezve. Ideális az lenne egy utópisztikus tökéletes világban, hogy az ember bátran feladhatja a nagyértékű cuccát a pogyásztérbe, mert nem lopják el, óvatosan bánnak vele. És akkor a súly oda kerülne ahová tervezték, a raktérbe. Tudom, ébredjek fel! | ||
10. Garfield33 | 2010 okt 05. 12:55 | |
Te firtasd ezt a dologot, mert még megváltoztatják. Nem jó irányba...
| ||
9. zaja | 2010 okt 05. 12:53 | |
Én megkérdeztem a TVL-t és azt mondták, hogy 8 EUR/kg túlsúlydíjjal lehet vinni többet is kézipoggyásznál. Megkérdeztem, hogy mi a logika abban (itt nem a plusz bevételi forrásukra gondoltam mint logikus érvre :)), hogy + 2X40 EUR-ért vihetek 32kg sportfelszerelést, viszont kézipoggyászt 10kg plusz súllyal csak 2X80EUR-ért lehet felvinni a gépre.
| ||
8. Garfield33 | 2010 okt 05. 12:23 | |
Neked rulez!
(Nekem nem esik bele az eső a kocsiba :-) | ||
7. Bunny | 2010 okt 05. 12:12 | |
Szívesen. őszintén szólva a malév/anubis gép még mindig barátibb a TVL-nél, dehát amíg nem lesz szerdai járatuk addig sajnos ez marad. Az 5 kilós kézit magam se tudom hogy gondolták, nejlonszatyorral utazzon az ember?
garf: autó-szárazruha még mindig rulez! | ||
6. Garfield33 | 2010 okt 05. 12:01 | |
Aha, pedig épp a napokban írta, hogy újra az autó-szárazruha-adria útvonal rulez...
| ||
5. Garfield33 | 2010 okt 05. 11:59 | |
Köszönjük, ez jól jön nekünk is 2 hét múlva.
Igen, a Vérnyúl kemény, rámenős és sikeres volt. Sőt, most az egyszer gyors is (ami általában nem jellemző rá, bár az ügyintézés sebességét valószínüleg az is indokolta, hogy holnap nem szeretett volna elrepülni anélkül a papír nélkül :-)) | ||
4. pygmy | 2010 okt 05. 11:50 | |
Igaz. Nagy szerencse, hogy bunny néha levedli a kedvenc szárazruháját és melegebb vizekbe is ellátogat:)
| ||
3. osember | 2010 okt 05. 11:25 | |
Köszönjük Főszerkesztő úr, hogy felvette a kesztyűt az érdekünkben. Talán így már nem kell bojkottot hirdetni az ilyen pofátlanságok miatt és nem kell Bécsből repülni, habár onnan Marsa Alamba is lehet. Egyébként ez az 5 kg kézipoggyász is pofátlanság, hiszen egy könnyű repülős táska magas is 2-3 kg. Akkor már, szerintem, sokkal ésszerűbb súlyelosztás lenne 15 kg feladható és 10 kg kézipoggyász. No, de ezzel a szabályzással - ha betartják! - némi túlsúly fizetéssel talán már együtt lehet élni.
| ||
2. pygmy | 2010 okt 05. 10:51 | |
Ehh, közben kinyomtattam én is, sosem tudhatja az ember, mikor vetődik egy TVL gépre. Ööö, az nem baj, hogy a búvárcuccok felsorolásából hiányzik a BCD és légzőautomaták, mint pont súlyosabb termékek? Esetleg belekötnek az ólomövembe, vagy vörösréz mutatópálcába! :P
| ||
1. pygmy | 2010 okt 05. 08:08 | |
Bunny, informatikusok gyöngye! Mi lenne, ha betörnél a doksiba és a 20 kilót a biztonság kedvéért 25-re javítanád. Csak jobb lenne kint egy ilyen papírt lobogtatni:)
| ||
Egypt, Red Sea
9/10 db alapján:(átlag: 4.1) átlagos nehézségű
max: 31m, látótáv: 10-25m