»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2010-09-16 Búvárok a charter repülőn

Egyre sűrűbben kapunk híreket a csomagok körüli herce-hurcáról, megkérdeztük hát a hírbe hozott Egyiptomba utaztató charter céget az előírásaikról.

Tovább a teljes cikk olvasásához.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


Első   1 2 3 4 5 6
 253. Garfield33 2010 okt 04. 15:02  
Hát nem is tudom... csak ezért felvenni a te nevedet?
Az rendben, hogy az alteregódként vihetnék ingyen túlsulyt, de nem tudnék mentálisan megbírkózni az emberek felém áradó szeretetével...  :-)
 252. Bunny 2010 okt 04. 14:58  
á, tényleg. Na sebaj, mostantól mindenki a nevemen utazik, én cserébe bármikor kimehetek a reptérre és felvehetek egy jegyet, hisz úgyis az én nevemre szól :)
 251. pygmy 2010 okt 04. 14:53  
Azt ugye megnézted, hogy az igazolás nem csak a te nevedre szól. :)
 250. Bunny 2010 okt 04. 14:49  
Megjött az igazolás a TS-től, holnapra szerintem összerakok egy cikket a dologról, aztán onnan le lehet tölteni és ki lehet nyomtatni a szerdaiaknak. Gyk. az van benne, hogy nem kérhetnek felárat a csomagra, ha búvármotyó is van benne, illetve hogy a fotós, videós cucc felvihető a fedélzetre. A 20kg feletti súly esetén mindenkinek továbbra is magának kell megküzdenie a pultosokkal, mint ahogy az 5kg feletti kézi esetén is.
 249. Bunny 2010 okt 03. 09:19  
Na, mondom én, hogy autóval kell búvárkodni menni :(
 248. pygmy 2010 okt 03. 08:35  
Most is morogtok a túlsúly miatt. Mi ad a Malév? Pont azt, hogy emiatt ne kelljen dühöngeni. 8 kilót.
Bunny, mi egyszer ragadtunk Egyiptomban + napra egy szafari után szállodában. Egy TVL ragadt a betonon, aminek a hajtóművét fejvakaró arabok szerelték hatalmas kalapáccsal. Nem jártak sikerrel... iszonyat tortúra, az igaz.
Mellesleg a Malév gépeken is lehet pontot gyűjteni:) Igaz, a múltkor azt mondták, charterre ez nem áll mostantól, ami felettébb bosszantó. Nem akar valaki magyar és arab nyelven állástfoglalást kérni a légitársaságtól, most akkor mi van a chartereken szerezhető hűségpontokkal. :)
 247. Káplán 2010 okt 02. 23:02  
Szegény MALÉV-et nemcsak az ág húzza ...
 246. Garfield33 2010 okt 02. 21:32  
Semmi VIP. De azt mondhatnék, hogy nesze paraszt, 5-10-20-adszor jösz, itt van 5 kiló plusz.
Egyszer le kéne szívatni őket, meghívni 150 japán szumó-birkózót Egyiptomba. Akkor méricskéljenek  :-)
 245. Bunny 2010 okt 02. 21:22  
Mé, álmodozni csak szabad, nem?
 244. Tigger 2010 okt 02. 21:16  
Charteren VIP?
Na, azt megvárom még!:-P
 243. Bunny 2010 okt 02. 20:59  
Majd akkor szólj, ha BC-n utazol mint mi :P Egyébként igen, ez egy korrekt hozzáállás egy visszatérő utashoz, valami ilyesmi jól esne az egyiptomi chartereknél is, jópáran lennénk már ott nagyon VIP-ek, ha elkezdenék számolni hányszor utaztunk velük.
 242. Garfield33 2010 okt 02. 20:58  
Nekem aztán tök mindegy, kivel utazom egy 4 órás úton, mit adnak enni, vagy nem is adnak.
Annyi érdekes az egészben, hogy elvigyenek arra a hajóra, amit én szeretek. Mert ahhoz ragaszkodom. Ha Malév, ha TVL, ha Air Romania, tök mindegy.
Persze lehetőleg minél kevesebbet szarozzanak velem  :-)
 241. Garfield33 2010 okt 02. 20:39  
Nekem a seggemet nyalja ki a Qatar, 35 kiló limit, a repülőn odajön egy styuvi, hogy neki szóljak, bármi kívánságom van, minden reptéren VIP váróban kapok ingyenkaját-piát-internetet. Mindezt azért, mert már legalább 2x utaztam velük a távol-keletre. És nem mellesleg az adott útvonalra az övék volt a legolcsóbb jegy.
Neked mit adott a malév? 3 kilót pluszban?
 240. Tigger 2010 okt 02. 18:19  
A késés igaz, a kaja igaz, de:
Pennigere necesse est...

vagymi.
 239. Bunny 2010 okt 02. 18:06  
Lehet csak egyéni gond, szóval nem akarom ráhúzni a vizes lepedőt a malévra. A kaja hitvány, nekem minden jelentősebb késésem hozzájuk kötődik, sőt a hiper megbízható (már régen) malév gép miatt ragadtunk kint egy napot (meg szívtunk jópár órát a 40 fokos repcsiben a kifutón), és másoktól is elég sok műszaki hibát hallok mostanába kizárólag malév gépekkel kapcsolatban. Egyszerűen nem bízom bennük, és nem is szeretem, inkább TVL-lel utaztam ha lehetett - már a reptéri szívatásig. Most meg úgy vagyok vele, hogy nincs is kedvem repülni, inkább ülök autóba és levezetek az adriára, a szárazruhámon tavasszal cserélt mandzsetta még ki sincs próbálva, hát itt lenne az ideje :)
De egyébként valóban vigyen oda, hozzon el a többi nem számít, na persze és ne szívassanak feleslegesen.
 238. pygmy 2010 okt 02. 17:09  
Egyeseknek Qatar Airways, másoknak Malév. Mi a gond ezzel? :P
 237. Garfield33 2010 okt 02. 17:03  
Komolyan kezdem azt hinni, hogy itt néhányan rajta vannak ennek vagy annak a repülőtársaságnak a fizetési listáján...

Az a helyzet, hogy mindegyik le akarja nyúzni az ügyfelet, ha hagyják. Ehhez még hozzájön a kinti arab személyzet szokásos szórakozása, amihez lehet, hogy semmi köze nincs a repülősöknek. Persze az ilyen helyzet a ügyfelek élegedetlensége (és elmaradása) miatt előbbutóbb valamennyire rendeződik, de jobb lenne előbb, hogy minél kevesebb búvártársunk szívja meg.

Kerekedj hát fel nyuszi, és mutasd meg nekik a nép erejét!
 236. pygmy 2010 okt 02. 16:03  
Pontosan mi a baj a másikkal? Az, hogy már nem adnak bőséges kaját, mint korábban? Kb. ennyit visszaesést érzékeltem pár év alatt. Ez elvileg egy rövid táv, simán belefér a fapados feeling:) Koncentrálj inkább a feladatra ezzel a mocsok bandával kapcsolatban...:) Régebben volt Egypt Air, meg Lotus Air, meg valami MMC vagy MCM, vagy nem is tudom milyen szakadt egyiptomi charter, de ilyen szívatást egy sem talált ki a búvárokkal szemben...
Majdnem 10 éve utaztunk először a TVL charter járatán először, akkor egy 5 órás úton kb. kétszer szolgáltak fel meleg kaját, 35 percenként nyomogattuk a fejünk feletti gombot sörért, vagy borért vagy valami rágcsáért...

 235. Bunny 2010 okt 02. 15:20  
Megküzdünk velük, ha más nem bemegyek személyesen és addig nem eresztem a t.... amíg ki nem állítják az angol papírt nekünk, mert nekünk is az a tapasztalat kifele még kijut az ember, az arabok szívóznak. Nade ha van egy TS fejléces angol nyelvű levél az ember kezébe, hátha. Ha pedig az sem, akkor nem tudom mi, szerdáig meg akarom kapni akárhogy is, mert akkor személyesen tudom tesztelni a működését itt is és kint is.
Az a baj amúgy, hogy a malév se fenékig tejfel, amióta eladták azóta egyre sza*abb, és ezen a visszavétel se segített. De ott legalább nagyobb a súlykeret, az tény. Alapvetően mindkettőt szívem szerint hanyagolnám, ha egy országnyival nyugatabbra élnénk ezt nem mernék megtenni, mert Bécsből kicsit nagyobb a választék, és sec-perc alatt váltanak a népek ha valamelyik társaság inkorrekt. 
 234. m.tamás 2010 okt 02. 13:47  
Bunny, itt kiengedik és nem szólnak. Rákérdeztem miért? Az volt a válasz, hogy a kolléganő hibázott (pofátlan hazugság Csizmadia Sándortól) mert biztos nem ismerte meg a búvárcsomagot, igen ha csak én nem chekkoltam volna be a hölgynél évek óta búvárcsoportal. Kint amikor a Travel services excess luggage papirt mutogatta a suprvisor akkor megprobáltam neki elmagyarázni, hogy az excess luggage azt jelenti , hogy a további csomag a rendesen felül, akkor azt mondta ez az utasítás a travel service által..... tehát egy olyan papir kellene amit kint az orruk alá tudunk dugni---esetleg a ts elfaxolhatná a három egyptomi reptérre. Mert ugye ha itt hisztizel az kellemetlen mindenkinek, de ha kinnt az nekik már nem kellemetlen. Egyébként amikor már kifizettük a díjat mert, hogy 120 magyar állt mögöttünk, akkor már tiz perce bent voltunk szintén a fent említett úr felhívott, hogy ne fizessük ki a díjat felhívják a repteret addigra késő volt. Kellemetlenség az utasoknak a csoportvezetőnek mindenkinek amit A TRAVEL SERVICE okozott azoknak az utasoknak akik többször utaznak és veszik igénybe "kétes szolgáltatásukat". Hozzáteszem a gép nem volt tele igy akarták behuzni az elmaradt hasznot és ha ez a tendencia fokozodik több ilyen lesz, hogy a gépük nem lesz tele.
 233. Bunny 2010 okt 02. 12:19  
Meglátjuk, erősebb-e a kardnál a toll :) Egy dolgot már elértünk, meglátjuk most mit lépnek. Sajtó alatt pedig nem csak a DC-t kell érteni, és támogatom a javaslatodat a fogyasztóvédelemmel kapcsolatban.
Most épp egy olyan levelet kaptam, ami alapján az is megkérdőjelezhető, hogy a mért súly a valóságnak megfelel-e. Konkrétan a reptér egyik mérlege alapján határon belül, a másik szerint meg jóval felette voltak. Mindegy, üssük a vasat meg a fejüket, hátha előbb-utóbb lesz foganatja. Szerdán meglátom élesben a helyzetet, viszek fényképezőt :)
 232. DUPLA 2010 okt 02. 11:38  
Nem fogják megtenni. Egyetértek m.tamással, a birkákból élnek. Én azt javaslom, aki már fizetett a cuccának búvárrminősítéséért, és ezzel anyagi hátrányt szenvedett, az tegyen bejelentést ide. Tömeges (25 főnél több) bejelentés esetén azonnalos vizsgálatot indítanak, ami több tízmilliós bírsággal fenyeget. Ez talán jobb belátásra bírja őket. A postásokkal támogatott gerillaharc - szerintem - itt semmit nem ér.
Ui: A Magyar Búvár Szövetségnek meg ez úton üzenném, hogy "jó reggelt, jó szurkolást". Bekaphatnák végre a problémánkat.
 231. m.tamás 2010 okt 02. 11:25  
Valószínuleg a légügyi hatósg sem engedélyezte ezt, arról nem beszélve, hogy a check in- nél nem nézhetnek bele a csomagodba csak a biztonsági személyzet zárt helységben és kérheted , hogy csak a biztonsági őr legyen ott. Az érthető hogy a golf és kite vagy surf felszerelésre fizetni kell mert nem fér bele a normál méretű csomagba. Na de a búvárcsomag? Hozzáteszem a búvárok örültek annak, hogy elvihetik a cuccukat a 20kg ba? miért ? ez jár a repjegyunkért!!!!!!!! Annak kellene örülni ha pl azt mondanák hogy amelyik búvár 1-nél többször megy a járatukkal egy évben annak plusz 5 kg jár. A piramisnézegető néni egy életben 1 szer megy a búvár min 3 szor.
 230. Bunny 2010 okt 02. 11:17  
Írtam újra a TS-nek, hivatkozva a tapasztalatodra, újra nyomatákosan kérve egy angol nyelvű igazolást.

 229. m.tamás 2010 okt 02. 11:06  
Mi a Tabai reptéren fizettünk, kaptunk papirt, a pénzt a ferihegyi irodában visszaadták, telefonálgatás, személyesen kellett elmenni ahol euroban visszadták, rámemt egy délutánom. Ettől függetlenül úgy gondolom a weboldalukról le kellene venni főleg a bunny-nak irt levél után. Arról nem is beszálve, hogy szlovák és cseh oldalukon ez nincs benn a csomagokról szóló pdf fájlban tehát csak magyarországon gondolják úgy, hogy a magyar búvárokat szivatni kell, mert csak mi vagyunk olyan birkák, hogy ezt velünk meg lehet tenni..... Mi ha lehet Malévval megyünk. A malévnak és az utázasi irodknak ha lenne egy kis eszük akkor most a malévot nyomnák.
 228. OG-Lee 2010 sze 30. 20:19  
Fussuk a második kört?
 227. Garfield33 2010 sze 30. 19:31  
Csak eddig tartott a sajtó hatalma???
Mejd beszélek a hírügynökségi kaccsolatommal.
 226. Bunny 2010 sze 30. 17:09  
Ez így van, én a cikk megjelenése óta várok tőlük egy angol nyelvű igazolást. Nincs más hátra, mint reménykedni, hogy tényleg leadták a drótot. Ha nem, én tuti kérek számlát és leverem rajtuk de ludas matyi módon.
 225. m.tamás 2010 sze 30. 14:42  
A Travel service még mindig nem vette le a weboldaláról, hogy a búvárfelszerelésért minden esetben fizetni kell, tehát ismét nem korrektek, lehet mégegyszer szólni kell a légügyi hatóságnak. Azt meg el is felejtették elküldeni bárkinek is, hogy egy tájékoztetót be tudjunk mutatni az egyiptomi repterken , hogy nem kell fizetni a búvárfelszerelésért amennyiben az belefér a megengedett súlyhatárba.
 224. nedori 2010 sze 29. 21:26  
egy titkos hadifegyver :)
 223. Luciferin 2010 sze 29. 21:24  
Mi az a "rendőrány" ???
 222. nedori 2010 sze 29. 21:23  
Ha már nyelvészkedünk: L nélkül
 221. zwaan 2010 sze 29. 21:22  
Cicc, nem lesz neked olyan szerencséd. Morcos rendőrbácsik lesznek.
 220. Garfield33 2010 sze 29. 21:08  
Férfiember az ágyékmotozásra kényes. Persze ha egy csini rendőrlány csinálja, az más. Olyankor a cucc nől magától is...
 219. sanya 2010 sze 29. 20:18  
Egyszerű a megoldás: növeszd meg!
 218. Garfield33 2010 sze 29. 18:04  
Érdekes, nekem sosem...
 217. Mirci 2010 sze 29. 17:35  
Nekem rendszeresen összefogdossák a mellem... már kezdem megszokni (sajnos mindig nők csinálják)...
Kicsit nagyobbra nőtt a kelleténél, lehet azt hiszik ott rejtegetem a plasztikbombát...
 216. Garfield33 2010 sze 29. 14:59  
Og addigra már úgyis gyakorlott lesz néhány dologban...
 215. zwaan 2010 sze 29. 14:55  
Majd megnézem az arcotokat, amikor besípol a biztonsági kapu a repülőtéren, tiiii Alfa-hímek.
 214. OG-Lee 2010 sze 29. 14:51  
Marhaaa
 213. OG-Lee 2010 sze 29. 14:50  
Honnan tudjam én aztat? Különben is mars a GH-ba! Vagy esetleg új szoba XXX néven? Hmmm?
 212. Garfield33 2010 sze 29. 14:01  
Alinak nincs is piercingje.
Vagy csak nem láccik???
 211. Luciferin 2010 sze 29. 13:55  
Spirál... :-)
 210. OG-Lee 2010 sze 29. 13:35  
meg persze a pearcing-ek.
 209. Aladár 2010 sze 29. 13:07  
Vannak. Ill. ezüst nyaklánc volt a nyakamban, ezüst gyűrű a kezemen. De régebben rám sem szokott csipogni a masina, valszeg a beállítással volt problem, na meg az eszmei értékem is magas.
 208. Garfield33 2010 sze 29. 13:04  
Ez érdekes dolog. Nekem még sosem csipogot, anyának mindig.
 207. OG-Lee 2010 sze 29. 12:44  
Fogtömések?
 206. raindrop 2010 sze 29. 12:42  
tuti a kapu érzékenységén is lehet állítani. ha épp olyan kedvük van, felcsavarják...
 205. Aladár 2010 sze 29. 12:26  
Mivel a kapu tényleg folyamatosan becsipogott, passz. Rajtam semmi nem volt, amire jelezhetett volna, és mégis.
 204. nedori 2010 sze 29. 12:21  
Csak azt vizsgálják át, aki becsipog? vagy válogatás nélkül mindenkit? Egyre rémesebb (és erősen személyiségi jogsértő) élménybeszámolókat olvasok az átvizsgálásról.
Első   1 2 3 4 5 6
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Zabargad wreck

Egypt, Red Sea

1/1 db alapján:kimagaslóan érdekes(átlag: 5) könnyű körülmények
max: 30m, látótáv: 25m felett

szafaris megközelítésroncs merülés scenic, nézelődős merüléshomokos élőhely korallos, trópusi élőviláglegalább 1.5m-es hal jelentős halraj nyílt vízben

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés