fórumok / Hírek fórumai / 2010-09-16 Búvárok a charter repülőn | |
Egyre sűrűbben kapunk híreket a csomagok körüli herce-hurcáról, megkérdeztük hát a hírbe hozott Egyiptomba utaztató charter céget az előírásaikról. Tovább a teljes cikk olvasásához. |
153. Káplán | 2010 sze 27. 19:57 | |
Bár elég meseszerű a dolog, hogy cashben fizet a pilóta, de akár így is történhetett.
Nos, nem is annyira meseszerű. Sokszor tény. Pl. a Budapest Airport embere rögvest beszedi a pénzt a leszálló gép kapitányától. | ||
152. PDIC | 2010 sze 27. 19:06 | |
Csak nem Dahabba? :-)
| ||
151. DUPLA | 2010 sze 27. 17:58 | |
150. elche | 2010 sze 27. 17:24 | |
Rick Astley is megmondja a frankót.:)
"De ahova lehet, inkább autóval megyek. Pár hete Marokkóba mentem, oda nyilván repülővel. Az a baj, hogy a légi közlekedés egyre kiszámíthatatlanabbá válik, egyre rosszabb a szolgáltatás. Régen csodálatos dolog volt repülni, de manapság szar (a "pain in the ass" kifejezéssel élt - a szerk.). Egyre többen utálják a repülést, nem magát a légi utat, hanem mert két órával korábban ki kell menni a reptérre. Az új biztonsági előírások nevetségesek, levetetik veled a cipődet, elveszik a kedvedet mindentől, mire feljutsz a gépre. Teszem azt, kifizetek ötezer dollárt egy első osztályú jegyre New Yorkba, és ezek után le kell vennem nekik a cipőmet. őrület." | ||
149. zwaan | 2010 sze 27. 15:53 | |
Azért vigyél magaddal némi aprót dollárban
| ||
148. pygmy | 2010 sze 27. 15:16 | |
Novemberben is azzal megyek...
Áááá, ez csak egy gonosz Travel Service koholmány, áskálódás, a konkurencia befeketítése... most kaptak az államtól egy valag pénzt, abból fussa nekik. | ||
147. Garfield33 | 2010 sze 27. 15:01 | |
Mert mi olyan charterrel megyünk, ahol szaroznak a súllyal, de legalább van hitelük :D
| ||
146. zwaan | 2010 sze 27. 14:57 | |
Nem viccnek szántam ... sajnos.
Velemszületett optimizmusom azt súgja, hogy október 20-án minden olajozottan fog működni. | ||
145. Garfield33 | 2010 sze 27. 14:47 | |
Valahogy így.
Bár ha én lennék a reptérkapitány, én is rizsáztam voln össze-vissza... | ||
144. elche | 2010 sze 27. 14:28 | |
A szemét fapadosok. Amik csak hozzák-viszik az utasokat, persze a reptéri illetéket ugyanúgy megfizetve.
Nyilván a fapadosok miatt kell 600 forintért árulni egy kis üveg vizet is. Bár ennek megvételétől most megkímél Ferihegy, mert ha nagy nehezen átjutsz minden ellenőrzésen, egyből mehetsz is a kapuhoz, nincs időd enni-inni-vásárolni. | ||
143. Garfield33 | 2010 sze 27. 14:25 | |
Röhögni fox, az utasok ajánlották a dolgot, miután megtudták. De addigra már a capt'n lehúzta a hitelkeretét.
| ||
142. zwaan | 2010 sze 27. 14:20 | |
Akár gyűjtést is rendezhetett volna az utasok között. Mindenki bedob 1 USD-t, és marad tartaléknak is.
| ||
141. Garfield33 | 2010 sze 27. 14:13 | |
Ja, ma reggel a Class FM-en a Hardy Miska magyarázta Ferihegy bizonyítványát. Szerinte mindennek a fapadosok az okai...
| ||
140. Garfield33 | 2010 sze 27. 14:12 | |
Most írt nekem egy ismerős, aki tegnap este jött haza a Malév charterrel:
"Hazafelé 2 órát ültünk a gépen mielőtt felszállt volna. A kapitányi tájékoztatás szerint a 2700 USD-os reptéri költséget az arabok 4000 USD-re emelték, de megalkudtak 3060 USD-ben. Mivel a kapitánynál csak 3000 USD volt így 60-at fel kellett venni kártyáról. Állítólag akkora a gáz a Malévnál, hogy már nem fogadnak el tölük a repterek utalást csak cash-t, az arabokat meg ismerjük, tölük nem áll távol az ilyesmi..." Bár elég meseszerű a dolog, hogy cashben fizet a pilóta, de akár így is történhetett. Ja, pygmy, jó utazást a szilveszteri Malév járaton! | ||
139. Garfield33 | 2010 sze 22. 13:54 | |
Bunny nemsokára személyesen fog lobbizni a reptéren...
| ||
138. pygmy | 2010 sze 22. 13:42 | |
Ok, úgy értetem, nyithatnának hamarabb a pultnál, 3-3,5 órával az indulás előtt. Aztán szépen nyugodtan végig lehet toporogni a sort:P
A múltkori sikeres akción felbuzdulva megkérhetnénk a szerkesztőséget, lobbizzon Hardy Mihálynál ez ügyben:) | ||
137. Garfield33 | 2010 sze 22. 13:35 | |
Max annyival, hogy te vagy az első a sorban.
Ettől függetlenül, ha egy emberünk nem érne időben át a baszkurálás miatt a repcsihez, a maradék 26 fő a csoportunkból valszeg meg tudná oldani, hogy ne induljon el a gép :D | ||
136. pygmy | 2010 sze 22. 13:31 | |
Akkor jó. Azzal mennénk mi is, vagy mi.
A szívás az, hogy nem segít rajtad, ha hamarabb kimész, mert becsekkolni csak 2 órával előbb kezdenek... | ||
135. Garfield33 | 2010 sze 22. 13:30 | |
Aladár merül.
De állítólag nekik nem volt nagy szívás | ||
134. pygmy | 2010 sze 22. 13:28 | |
Vasárnap, de csak este.
Én? Hova? Nem értem a kérdést:) Aladár mit mesélt? | ||
133. Garfield33 | 2010 sze 22. 13:18 | |
És vasárnap!
Te mikor is mész? | ||
132. pygmy | 2010 sze 22. 13:15 | |
A bővítések, átalakítások miatt Hurghadán is bele lehet szaladni hosszú sorokba a biztonsági ellenőrzéseken. Nyáron fincsi a tömegben toporogni, bár az sem olyan brutális, mint ez lehetett.
| ||
131. jokerke86 | 2010 sze 22. 11:57 | |
En nem vagyok egy tul nagy vilagutazo, de mar megfordultam nehany repteren az oceanon innen es tul. Azonkivul, hogy neha van egy kis fejetlenseg a reptereken, a leirtakhoz hasonlo elcseszett allapotokkal meg nem talalkoztam (Romaniaban sem). Amit az egyik leir, hogy 2 orat sorban allt es ugyis lekeste a gepet, hm... en pl Orlandoban 10 perccel felszallas elott erkeztem a repterre, es azonkivul, hogy kicsit furcsan neztek, meg hogy az egesz szemelyzet ugy drukkolt mint valami maratoni futonak, semmi nem volt.
| ||
130. Hexen | 2010 sze 22. 11:27 | |
jah.. felkészülhetünk a túlsúly-harc után a bugyiban turkálásra is...
| ||
129. Garfield33 | 2010 sze 22. 11:22 | |
Ebben igazad van (néhányan markánsabban is megfogalmazták a cikk hozászólasaiban), csakhogy nem olyan egyszerű a repterekben válogatni, mint a légitársaságok között. mert aki Budapestre jön, annak sok választása nincs.
Mi, ha csak tehetjük, Bécsből repülünk, közelebb is van nekünk, normálisabb is. De nem lehet mindig. | ||
128. jokerke86 | 2010 sze 22. 11:12 | |
Jo kis cikk. Ez szerintem szarabb reklam Ferihegynek, mint az, hogy elvesztette a biztonsagi statuszat.
| ||
127. Hexen | 2010 sze 22. 10:44 | |
http://index.hu/belfold/2010/09/21/inkabb_becsbol_indulok/
ezt olvastátok? | ||
126. nedori | 2010 sze 20. 20:54 | |
Ezt most értékeltem.
| ||
125. Balage | 2010 sze 20. 20:51 | |
Ma nem... :o) A cikket persze megtettem... Tanulságos!
| ||
124. elche | 2010 sze 20. 20:39 | |
Pedig neked is pont érdekes lenne...
| ||
123. Garfield33 | 2010 sze 20. 20:39 | |
Nincs is miért. Minden rendben, bunny elintézte...
| ||
122. Balage | 2010 sze 20. 20:37 | |
AZTABETYÁR!!! 121 hozzásólás. Na ezt ma nem olvasom el! :D
| ||
121. Garfield33 | 2010 sze 19. 23:07 | |
Vagy odaallitok esz nelkul, es rad hivatkozok...
| ||
120. Bunny | 2010 sze 19. 22:09 | |
Ne nekem ajánld, hanem garf-nak lásd félreértelmezését a 101-esben, az F1-es autóval és a félreérthető nincs súlykorlátozással. Odaállít egy 40 kilós csomaggal, és majd rád hivatkozik, hogy nincs súlykorlát. Óvatosan az ilyesmivel, neked tudnod kéne, ami félre lehet érteni azt félre is fogják.
| ||
119. Garfield33 | 2010 sze 19. 19:00 | |
Most mir nem ertesz? Lasd 98 vagy 9 :-)
| ||
118. nedori | 2010 sze 19. 18:01 | |
Erről nem kellett nyilatkozni, mert ez benne van a szabályzatban. Ajánlanám figyelmedbe a 98-as hozzászólásomat.
| ||
117. Bunny | 2010 sze 19. 17:22 | |
Szerintem van súlylimit a sportfelszerelésre is. "A 32 kg-ot egyetlen feladott poggyász súlya sem haladhatja meg."
Erről is nyilatkoztak? | ||
116. nedori | 2010 sze 19. 16:14 | |
Fogkefét nem is rakott el :)
| ||
115. nedori | 2010 sze 19. 16:09 | |
Az, hogy a sportcsomagnak nincs súlylimitje, nem volt egyértelműen leírva a szabályzatukban sem. És igen, hivatalos választ kaptam, amire hivatkozni is lehet, ellentétben a saját értelmezésemmel vagy a tieddel.
| ||
114. istvanv | 2010 sze 19. 11:39 | |
http://www.indavideo.hu/video/Profi_csomagolastechnika/
| ||
113. Vanek | 2010 sze 18. 22:26 | |
Nem is kell: kiénekelik...
| ||
112. Bunny | 2010 sze 18. 18:59 | |
Nem rossz az éneked vörös, de nem dobom a sajtot!
| ||
111. Garfield33 | 2010 sze 18. 18:40 | |
Szivta a vereteket a franc.
Kerdeztem valamit, gondoltam, az olvasok kedveert az eddig elertekre buszke sajto errol is ker majd tajekoztatast. De sebaj, nedori egy szora elintezte... | ||
110. Bunny | 2010 sze 18. 18:21 | |
Itt a fórumon a többség csak saját értelmezését tudja leírni. Ha hivatalos választ akartál, akkor tán neked kellett volna a TS-t hívni! Persze egyszerűbb addig szívni a vérünket, amig valaki megunja és megteszi helyetted :P
| ||
109. Garfield33 | 2010 sze 18. 16:50 | |
Te tul erzekeny vagy a mi kerges szivunkhoz kepest...
| ||
108. Jules | 2010 sze 18. 15:18 | |
Ez azért nem volt szép megjegyzés.
| ||
107. Garfield33 | 2010 sze 18. 13:56 | |
Épp ez volt a ficak a dologban, hogy "a te értelmezésed szerint..."
Így hivataosan sokkal megnyugtatóbb. Remélem, nem haraxol meg, de a te értelmedre én nem bazíroznék, főleg, ha pénbe kerülhet. | ||
106. elche | 2010 sze 18. 12:52 | |
Igen, ahol van alternatíva, az ember vált. A Kanári-szigetekre az első pár út után már mindig Bécsből jártunk, mert olcsóbb is, jobb is volt mint a budapesti lehetőség. Egyiptomba most még más a szitu, főleg azért, mert nem is charterhez kötődünk, hanem szafarihajókhoz.
| ||
105. Bunny | 2010 sze 18. 12:46 | |
Nem hőstett, de megspórol neked, meg másoknak legközelebb 70 perces vitatkozást, azért az nem rossz dolog. Egyébként az a baj bojkottal, hogy nincs igazán alternatíva. Ha lenne 3-4 charter, akkor lehetne azt mondani a hajósoknak, hogy öcsém, ugyan váltsatok már légitársaságot ha azt akarjátok, veletek menjünk. Pici ország vagyunk, Bécsben pl. kétlem, hogy ezt el lehetne játszani, ott nyilván van más választás de nálunk ...
| ||
104. Bunny | 2010 sze 18. 12:41 | |
Nem, oda-vissza 80 euró. Ez is le van írva, de majd valaki megkérdi garf kedvéért külön, és ő boldogan fogja végre megkapni azt az infót, ami amúgy le van írva egyértelműen napok óta :)
| ||
Egypt, Red Sea
6/11 db alapján:(átlag: 4.5) nehéz körülmények
max: 39m, látótáv: 10-25m , áramlás , driftes