»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2010-09-16 Búvárok a charter repülőn

Egyre sűrűbben kapunk híreket a csomagok körüli herce-hurcáról, megkérdeztük hát a hírbe hozott Egyiptomba utaztató charter céget az előírásaikról.

Tovább a teljes cikk olvasásához.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


Első   1 2 3 4 5 6
 153. Káplán 2010 sze 27. 19:57  
Bár elég meseszerű a dolog, hogy cashben fizet a pilóta, de akár így is történhetett.
Nos, nem is annyira meseszerű. Sokszor tény. Pl. a  Budapest Airport embere rögvest beszedi a pénzt a leszálló gép kapitányától.
 152. PDIC 2010 sze 27. 19:06  
Csak nem Dahabba? :-)
 151. DUPLA 2010 sze 27. 17:58  
 150. elche 2010 sze 27. 17:24  
Rick Astley is megmondja a frankót.:)
"De ahova lehet, inkább autóval megyek. Pár hete Marokkóba mentem, oda nyilván repülővel. Az a baj, hogy a légi közlekedés egyre kiszámíthatatlanabbá válik, egyre rosszabb a szolgáltatás. Régen csodálatos dolog volt repülni, de manapság szar (a "pain in the ass" kifejezéssel élt - a szerk.). Egyre többen utálják a repülést, nem magát a légi utat, hanem mert két órával korábban ki kell menni a reptérre. Az új biztonsági előírások nevetségesek, levetetik veled a cipődet, elveszik a kedvedet mindentől, mire feljutsz a gépre. Teszem azt, kifizetek ötezer dollárt egy első osztályú jegyre New Yorkba, és ezek után le kell vennem nekik a cipőmet. őrület."
 149. zwaan 2010 sze 27. 15:53  
Azért vigyél magaddal némi aprót dollárban
 148. pygmy 2010 sze 27. 15:16  
Novemberben is azzal megyek...
Áááá, ez csak egy gonosz Travel Service koholmány, áskálódás, a konkurencia befeketítése... most kaptak az államtól egy valag pénzt, abból fussa nekik.
 147. Garfield33 2010 sze 27. 15:01  
Mert mi olyan charterrel megyünk, ahol szaroznak a súllyal, de legalább van hitelük  :D
 146. zwaan 2010 sze 27. 14:57  
Nem viccnek szántam ... sajnos.

Velemszületett optimizmusom azt súgja, hogy október 20-án minden olajozottan fog működni.
 145. Garfield33 2010 sze 27. 14:47  
Valahogy így.
Bár ha én lennék a reptérkapitány, én is rizsáztam voln össze-vissza...
 144. elche 2010 sze 27. 14:28  
A szemét fapadosok. Amik csak hozzák-viszik az utasokat, persze a reptéri illetéket ugyanúgy megfizetve.
Nyilván a fapadosok miatt kell 600 forintért árulni egy kis üveg vizet is. Bár ennek megvételétől most megkímél Ferihegy, mert ha nagy nehezen átjutsz minden ellenőrzésen, egyből mehetsz is a kapuhoz, nincs időd enni-inni-vásárolni.
 143. Garfield33 2010 sze 27. 14:25  
Röhögni fox, az utasok ajánlották a dolgot, miután megtudták. De addigra már a capt'n lehúzta a hitelkeretét.
 142. zwaan 2010 sze 27. 14:20  
Akár gyűjtést is rendezhetett volna az utasok között. Mindenki bedob 1 USD-t, és marad tartaléknak is.
 141. Garfield33 2010 sze 27. 14:13  
Ja, ma reggel a Class FM-en a Hardy Miska magyarázta Ferihegy bizonyítványát. Szerinte mindennek a fapadosok az okai...
 140. Garfield33 2010 sze 27. 14:12  
Most írt nekem egy ismerős, aki tegnap este jött haza a Malév charterrel:

"Hazafelé 2 órát ültünk a gépen mielőtt felszállt volna. A kapitányi tájékoztatás szerint a 2700 USD-os reptéri költséget az arabok 4000 USD-re emelték, de megalkudtak 3060 USD-ben. Mivel a kapitánynál csak 3000 USD volt így 60-at fel kellett venni kártyáról. Állítólag akkora a gáz a Malévnál, hogy már nem fogadnak el tölük a repterek utalást csak cash-t, az arabokat meg ismerjük, tölük nem áll távol az ilyesmi..."

Bár elég meseszerű a dolog, hogy cashben fizet a pilóta, de akár így is történhetett.

Ja, pygmy, jó utazást a szilveszteri Malév járaton!
 139. Garfield33 2010 sze 22. 13:54  
Bunny nemsokára személyesen fog lobbizni a reptéren...
 138. pygmy 2010 sze 22. 13:42  
Ok, úgy értetem, nyithatnának hamarabb a pultnál, 3-3,5 órával az indulás előtt. Aztán szépen nyugodtan végig lehet toporogni a sort:P
A múltkori sikeres akción felbuzdulva megkérhetnénk a szerkesztőséget, lobbizzon Hardy Mihálynál ez ügyben:)
 137. Garfield33 2010 sze 22. 13:35  
Max annyival, hogy te vagy az első a sorban.

Ettől függetlenül, ha egy emberünk nem érne időben át a baszkurálás miatt a repcsihez, a maradék 26 fő a csoportunkból valszeg meg tudná oldani, hogy ne induljon el a gép  :D
 136. pygmy 2010 sze 22. 13:31  
Akkor jó. Azzal mennénk mi is, vagy mi.
A szívás az, hogy nem segít rajtad, ha hamarabb kimész, mert becsekkolni csak 2 órával előbb kezdenek...
 135. Garfield33 2010 sze 22. 13:30  
Aladár merül.
De állítólag nekik nem volt nagy szívás
 134. pygmy 2010 sze 22. 13:28  
Vasárnap, de csak este.
Én? Hova? Nem értem a kérdést:)
Aladár mit mesélt?
 133. Garfield33 2010 sze 22. 13:18  
És vasárnap!
Te mikor is mész?
 132. pygmy 2010 sze 22. 13:15  
A bővítések, átalakítások miatt Hurghadán is bele lehet szaladni hosszú sorokba a biztonsági ellenőrzéseken. Nyáron fincsi a tömegben toporogni, bár az sem olyan brutális, mint ez lehetett.
 131. jokerke86 2010 sze 22. 11:57  
En nem vagyok egy tul nagy vilagutazo, de mar megfordultam nehany repteren az oceanon innen es tul. Azonkivul, hogy neha van egy kis fejetlenseg a reptereken, a leirtakhoz hasonlo elcseszett allapotokkal meg nem talalkoztam (Romaniaban sem). Amit az egyik leir, hogy 2 orat sorban allt es ugyis lekeste a gepet, hm... en pl Orlandoban 10 perccel felszallas elott erkeztem a repterre, es azonkivul, hogy kicsit furcsan neztek, meg hogy az egesz szemelyzet ugy drukkolt mint valami maratoni futonak, semmi nem volt.
 130. Hexen 2010 sze 22. 11:27  
jah.. felkészülhetünk a túlsúly-harc után a bugyiban turkálásra is...
 129. Garfield33 2010 sze 22. 11:22  
Ebben igazad van (néhányan markánsabban is megfogalmazták a cikk hozászólasaiban), csakhogy nem olyan egyszerű a repterekben válogatni, mint a légitársaságok között. mert aki Budapestre jön, annak sok választása nincs.
Mi, ha csak tehetjük, Bécsből repülünk, közelebb is van nekünk, normálisabb is. De nem lehet mindig.
 128. jokerke86 2010 sze 22. 11:12  
Jo kis cikk. Ez szerintem szarabb reklam Ferihegynek, mint az, hogy elvesztette a biztonsagi statuszat.
 127. Hexen 2010 sze 22. 10:44  
http://index.hu/belfold/2010/09/21/inkabb_becsbol_indulok/

ezt olvastátok?
 126. nedori 2010 sze 20. 20:54  
Ezt most értékeltem.
 125. Balage 2010 sze 20. 20:51  
Ma nem... :o)  A cikket persze megtettem...  Tanulságos!
 124. elche 2010 sze 20. 20:39  
Pedig neked is pont érdekes lenne...
 123. Garfield33 2010 sze 20. 20:39  
Nincs is miért. Minden rendben, bunny elintézte...
 122. Balage 2010 sze 20. 20:37  
AZTABETYÁR!!!  121 hozzásólás.  Na ezt ma nem olvasom el! :D
 121. Garfield33 2010 sze 19. 23:07  
Vagy odaallitok esz nelkul, es rad hivatkozok...
 120. Bunny 2010 sze 19. 22:09  
Ne nekem ajánld, hanem garf-nak lásd félreértelmezését a 101-esben, az F1-es autóval és a félreérthető nincs súlykorlátozással. Odaállít egy 40 kilós csomaggal, és majd rád hivatkozik, hogy nincs súlykorlát. Óvatosan az ilyesmivel, neked tudnod kéne, ami félre lehet érteni azt félre is fogják.
 119. Garfield33 2010 sze 19. 19:00  
Most mir nem ertesz? Lasd 98 vagy 9 :-)
 118. nedori 2010 sze 19. 18:01  
Erről nem kellett nyilatkozni, mert ez benne van a szabályzatban. Ajánlanám figyelmedbe a 98-as hozzászólásomat.
 117. Bunny 2010 sze 19. 17:22  
Szerintem van súlylimit a sportfelszerelésre is. "A 32 kg-ot egyetlen feladott poggyász súlya sem haladhatja meg."
Erről is nyilatkoztak?
 116. nedori 2010 sze 19. 16:14  
Fogkefét nem is rakott el :)
 115. nedori 2010 sze 19. 16:09  
Az, hogy a sportcsomagnak nincs súlylimitje, nem volt egyértelműen leírva a szabályzatukban sem. És igen, hivatalos választ kaptam, amire hivatkozni is lehet, ellentétben a saját értelmezésemmel vagy a tieddel.
 114. istvanv 2010 sze 19. 11:39  
http://www.indavideo.hu/video/Profi_csomagolastechnika/
 113. Vanek 2010 sze 18. 22:26  
Nem is kell: kiénekelik...
 112. Bunny 2010 sze 18. 18:59  
Nem rossz az éneked vörös, de nem dobom a sajtot!
 111. Garfield33 2010 sze 18. 18:40  
Szivta a vereteket a franc.
Kerdeztem valamit, gondoltam, az olvasok kedveert az eddig elertekre buszke sajto errol is ker majd tajekoztatast.
De sebaj, nedori egy szora elintezte...
 110. Bunny 2010 sze 18. 18:21  
Itt a fórumon a többség csak saját értelmezését tudja leírni. Ha hivatalos választ akartál, akkor tán neked kellett volna a TS-t hívni! Persze egyszerűbb addig szívni a vérünket, amig valaki megunja és megteszi helyetted :P
 109. Garfield33 2010 sze 18. 16:50  
Te tul erzekeny vagy a mi kerges szivunkhoz kepest...
 108. Jules 2010 sze 18. 15:18  
Ez azért nem volt szép megjegyzés.
 107. Garfield33 2010 sze 18. 13:56  
Épp ez volt a ficak a dologban, hogy "a te értelmezésed szerint..."
Így hivataosan sokkal megnyugtatóbb.
Remélem, nem haraxol meg, de a te értelmedre én nem bazíroznék, főleg, ha pénbe kerülhet.
 106. elche 2010 sze 18. 12:52  
Igen, ahol van alternatíva, az ember vált. A Kanári-szigetekre az első pár út után már mindig Bécsből jártunk, mert olcsóbb is, jobb is volt mint a budapesti lehetőség. Egyiptomba most még más a szitu, főleg azért, mert nem is charterhez kötődünk, hanem szafarihajókhoz.
 105. Bunny 2010 sze 18. 12:46  
Nem hőstett, de megspórol neked, meg másoknak legközelebb 70 perces vitatkozást, azért az nem rossz dolog. Egyébként az a baj bojkottal, hogy nincs igazán alternatíva. Ha lenne 3-4 charter, akkor lehetne azt mondani a hajósoknak, hogy öcsém, ugyan váltsatok már légitársaságot ha azt akarjátok, veletek menjünk. Pici ország vagyunk, Bécsben pl. kétlem, hogy ezt el lehetne játszani, ott nyilván van más választás de nálunk ...
 104. Bunny 2010 sze 18. 12:41  
Nem, oda-vissza 80 euró. Ez is le van írva, de majd valaki megkérdi garf kedvéért külön, és ő boldogan fogja végre megkapni azt az infót, ami amúgy le van írva egyértelműen napok óta :)
Első   1 2 3 4 5 6
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

El Mina Wreck

Egypt, Red Sea

9/10 db alapján:érdekes(átlag: 4.1) átlagos nehézségű
max: 31m, látótáv: 10-25m

napihajós megközelítésroncs merüléskorallos, trópusi élővilág mesterséges élőhelydelfin

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés