»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2010-04-20 Apeks wing visszahívás

A hátlebegtetős kiegyenlítő térfogat hibás példányai folyamatosan ereszthetnek.


Tovább a teljes cikk olvasásához.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


Első   1 2
 76. aron5 2010 ápr 22. 21:59  
és közben apeks wing volt rajta?
 75. Káplán 2010 ápr 22. 21:01  
Akkor ezt benézte.

 74. áááááávadász 2010 ápr 22. 20:57  
haha, egy jó barátom is ezt gondolta. leszerelt villanyóra mellett csapta meg a lakás egy másik pontjában vésve.
a szomszéd vezetéke körbement a lakásban. szerencsére ő immus rá, de a létrával nagyt esett.
 73. Garfield33 2010 ápr 22. 20:54  
Az áram alatt lévő vezetéket semmi sem különbözteti meg az áram nélkülitől. Csak más a fogása...
 72. Káplán 2010 ápr 22. 20:49  
Azért kapcsolom ki szerelés előtt. Mert lesújtana.
 71. áááááávadász 2010 ápr 22. 20:47  
a delejt nem érdekli a papír. az üt ám, de hirtelen, bármilyen iskolázott is vagy.

 70. Káplán 2010 ápr 22. 12:20  
Álruha, Kacsa álruha. "Te csak ne félcsél engem"...
 69. zwaan 2010 ápr 22. 12:19  
Én csak téged féltelek, nehogy kirázzanak a reverendádból.
 68. Káplán 2010 ápr 22. 12:09  
Arra is van papir.
67 Betojtál, Kacsa?
 67. zwaan 2010 ápr 22. 09:20  
Most már biztos nem hívlak meg. :-)
 66. Mirci 2010 ápr 22. 09:20  
Egy gépészmérnök ne szereljen lámpát. Nem az illetékességi területe. Az egy másik szakma.
 65. aron5 2010 ápr 22. 09:19  
ha lesz lámpa, lesz süti.
 64. Káplán 2010 ápr 22. 09:17  
Szelektiv memória vagy kezdődő aggkori elmúlás  már Nálad is ? De. Lámpaszerelés a kedvencem. Süti lesz?
 63. aron5 2010 ápr 22. 09:16  
elsőre a lányomat dicsérted, ez helyes.

felajánlás nem rémlik, de jöhetsz. lámpát nem akarsz felszerelni? :))
 62. Káplán 2010 ápr 22. 09:16  
OFF. Aljas rágalom. Sok(k) gyárban voltam és csak párat zártak be. Igaz, néha néhány dolgot szóvátettem. Abban viszont igazam volt.  OFF.
 61. Káplán 2010 ápr 22. 09:04  
Na te széltoló. Második pillantásra. ÉS elsőre ? Ez egy önkényesen kiragadott részlet, bár jellemző. Amúgy igazságtalan vagy, mert felajánlottam a megigazitást.
58 Ám legyen.
 60. zwaan 2010 ápr 22. 08:14  
Inkább annak örülj, hogy Téged nem záratott be.
 59. aron5 2010 ápr 21. 22:38  
Ugyan magánlevelezést nem szokás kiteregetni, de idéznék Káplán nekem írott első leveléből (miután látott egy képet a gyermekemről):

"Aztán bakker, második pillantásra mi szúrt szemet?
Hát, hogy a dugaszaljzat ferdén van a falban :("

Csoda, hogy be nem záratta a lakásunkat... :)))
(A dugaszaljzatot sem egyenesítette ki.)
 58. zwaan 2010 ápr 21. 20:51  
Csak a (holt)testemen keresztül!
 57. áááááávadász 2010 ápr 21. 20:33  
vagy bezáratná a gyárat, mert talál egy csomó hibát.
 56. Káplán 2010 ápr 21. 15:26  
Még jó, hogy nem is arról volt szó.
 55. PDIC 2010 ápr 21. 15:24  
U.i. (a pont után) "Ipari titok" egy olyan cuccnál amit szervízelésnél szét kell szedni és ismét összerakni nem nagyon jáccik. :-)))
 54. Káplán 2010 ápr 21. 15:02  
Ök is ezt hitték. ők is ezt a vonalat követték. Betekerni tudták, de a "kilazulás és a leesés elleni védelem " nem volt tuti. A részletek  nem is érdekesek(sok helyen ipari titoknak minősül), csak a végeredmény. Ebben az esetben kicsi bibi támadt. Hibáztak egy igen egyszerű dologban, de jól megoldották. Pont.

 53. PDIC 2010 ápr 21. 11:43  
Egy db. csavar betekerése esetén a technológiai leírás nem lehet túl bonyolult, a meós meg biztos éppen a büfében volt.
Én csak arra céloztam, hogy a pontos részletek ismerete nélkül kicsit elhamarkodott dolog konstrukciós hibáról, elsietett sorozatgyártásról vagy arról beszélni, hogy az adott cég egyátalán minek gyárt winget. Főleg úgy, hogy nem csere miatt hívták vissza a cuccot, csak ellenőrzésre.
 52. zwaan 2010 ápr 21. 10:50  
Gondoltam, meghívom gyárlátogatásra, de elvetettem az ötletet. Még a végén mindenkit megtérítene. :-)
 51. pygmy 2010 ápr 21. 10:42  
naccerű! elgörbült egy d gyűrűm... megcsinálod? :P
 50. Káplán 2010 ápr 21. 10:12  
Majdnem. Azt középiskolában szereztem. GépÉSZmérnök. Ma megint pellengéren leszek? Kapjátok be.
 49. Garfield33 2010 ápr 21. 10:11  
Magyarul:  gyors- és géplakatos???
 48. Káplán 2010 ápr 21. 10:00  
Első dipl.: BME Gépgyártástechnológia szak.
 47. pygmy 2010 ápr 21. 09:57  
fogadjunk, te meós voltál, míg pap nem lettél...
 46. Káplán 2010 ápr 21. 09:24  
"Egy nem megfelelően meghúzott csavar". Hol volt a technológiai előirás és  a minőségellenőrzés ?

 45. PDIC 2010 ápr 20. 22:12  
Aha.. DIRekt nekik gyártják. :-)
 44. Garfield33 2010 ápr 20. 22:02  
Hapcion?
Törpe szerkó???
 43. PDIC 2010 ápr 20. 21:57  
Azért megkérdezném, hogy látott-e közelről valaki ilyen inflátort???  Én nem, de a kép alapján hasonló kialakítású mint a hapcion, és akkor max. a csavarrögzítőt felejtették el rákenni összeszereléskor. Aztán  szépen le is csavarodhatott, de ez azért látszik mielőtt szétesik. Egy nem megfelelően meghúzott csavar azért még nem kimondottan konstrukciós hiba.
 42. Káplán 2010 ápr 20. 19:06  
Gyári ismertetőfilmet kellett volna nézned. Az szakmaiabb.
 41. zwaan 2010 ápr 20. 19:05  
őszinte leszek. Winget nem szereltem, mást igen (és igen, működött!!!). A minőségellenőrzés többlépcsős dolog, de így sem lehet a hibákat 100%-ig kiküszöbölni.
A reduktor-gyártást pl. láttam a How it's made-ben. Ott minden darabot ellenőriztek, és mégis hallottunk már reduktor visszahívásról is.
 40. kovax 2010 ápr 20. 19:01  
én kérek elnézést:-)
 39. vizidino 2010 ápr 20. 18:58  
mér', az űrsiklónak is van wingje, ha rövid is :)
 38. kovax 2010 ápr 20. 18:42  
és szivárog is
 37. Káplán 2010 ápr 20. 18:37  
Kovax, Kovax. Nem érted? Mindkettő szivároghat.
 36. kovax 2010 ápr 20. 18:30  
űrsiklót egy winghez hasonlítani? hááát, érdekes.
 35. Bunny 2010 ápr 20. 18:25  
Nekem ilyenkor mindig eszembe jutnak a légi katasztrófák sorozat. Vagy az űrsiklók tömítése. Ha azokban a hitech cuccokban is elromlanak dolgok, benézik a tervezést néha, hát akkor nehéz elképzelni, hogy pont a búvár motyókba ne lenne ilyen.
 34. vizidino 2010 ápr 20. 18:12  
azért az elég szemellenzős hozzáállásnak tűnik. Én még mindig úgy gondolom, hogy a minőségellenőrzés elsődleges feladata az, hogy ne menjen ki túl sok szar a gyártósorról, az pedig hogy az ellenőrzés megfeleljen a szabványoknak is, csak azután jön.
De lehet, hogy ebben túl régimódi vagyok :)
 33. Káplán 2010 ápr 20. 17:14  
Teljesen egyértelmű. Bár megint eszembe jutt a klasszikus történet:
" Milyen rendes ez a Pistike, mert felsegiti a nénit.              Igen. De előtte miért lökte fel?"
" Milyen rendes ez az Apeks, mert visszahivja a wingeket.  Igen. De miért engedett ki hibás példányokat?"
Részemről ennyi.
 32. zwaan 2010 ápr 20. 17:09  
Inkább ez, mint egy súlyos baleset.
 31. Káplán 2010 ápr 20. 17:07  
Csak rúgózunk. Csináltak egy inflátorfejet. Aztán rájöttek, hogy  kicsit elsiették a sorozatgyártást, mert  adott (szerencsétlen esetben) esetben széteshet a belseje. Rájöttek, értesitették a tömeget. Normális eljárás. De azért csak illuzióromboló. Már ők is....
 30. zwaan 2010 ápr 20. 17:03  
Írj az Apeksnek, lehet, hogy megosztják veled. :-)

 29. Káplán 2010 ápr 20. 17:00  
No egy inflátorfej bevizsgálási nemzetközi standardot megnéznék.
 28. zwaan 2010 ápr 20. 16:58  
Háát, a tesztek nemzetközi standardok alapján vannak meghatározva, illetve pl. a CE lap kiadásához független intézettel kell bevizsgáltatni a terméket. Gondolom, ez mindenféle termék esetében érvényes.
Bár én nem hátlebegtetőkkel foglalkozom, de az alapszabályok, gondolom, nem sokban térnek el.
Ha mégis, akkor kellemesen elbeszélgettünk.
 27. vizidino 2010 ápr 20. 16:52  
amit írsz, sztem azt jelenti, hogy vagy a vizsgálatok voltak szarul meghatározva, vagy a tűréshatár. ez pedig megint csak a meó hibája
Első   1 2
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Blue Hole

Egypt, Red Sea

2/4 db alapján:átlagosan érdekes(átlag: 3.8) átlagos nehézségű
max: 57m, látótáv: 25m felett

parti merülésfal merüléskorallos, trópusi élővilágteknős jelentős halraj nyílt vízben

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés