fórumok / Hírek fórumai / 2010-04-20 Apeks wing visszahívás | |
A hátlebegtetős kiegyenlítő térfogat hibás példányai folyamatosan ereszthetnek. Tovább a teljes cikk olvasásához. |
76. aron5 | 2010 ápr 22. 21:59 | |
és közben apeks wing volt rajta?
| ||
75. Káplán | 2010 ápr 22. 21:01 | |
Akkor ezt benézte.
| ||
74. áááááávadász | 2010 ápr 22. 20:57 | |
haha, egy jó barátom is ezt gondolta. leszerelt villanyóra mellett csapta meg a lakás egy másik pontjában vésve.
a szomszéd vezetéke körbement a lakásban. szerencsére ő immus rá, de a létrával nagyt esett. | ||
73. Garfield33 | 2010 ápr 22. 20:54 | |
Az áram alatt lévő vezetéket semmi sem különbözteti meg az áram nélkülitől. Csak más a fogása...
| ||
72. Káplán | 2010 ápr 22. 20:49 | |
Azért kapcsolom ki szerelés előtt. Mert lesújtana.
| ||
71. áááááávadász | 2010 ápr 22. 20:47 | |
a delejt nem érdekli a papír. az üt ám, de hirtelen, bármilyen iskolázott is vagy.
| ||
70. Káplán | 2010 ápr 22. 12:20 | |
Álruha, Kacsa álruha. "Te csak ne félcsél engem"...
| ||
69. zwaan | 2010 ápr 22. 12:19 | |
Én csak téged féltelek, nehogy kirázzanak a reverendádból.
| ||
68. Káplán | 2010 ápr 22. 12:09 | |
Arra is van papir.
67 Betojtál, Kacsa? | ||
67. zwaan | 2010 ápr 22. 09:20 | |
Most már biztos nem hívlak meg. :-)
| ||
66. Mirci | 2010 ápr 22. 09:20 | |
Egy gépészmérnök ne szereljen lámpát. Nem az illetékességi területe. Az egy másik szakma.
| ||
65. aron5 | 2010 ápr 22. 09:19 | |
ha lesz lámpa, lesz süti.
| ||
64. Káplán | 2010 ápr 22. 09:17 | |
Szelektiv memória vagy kezdődő aggkori elmúlás már Nálad is ? De. Lámpaszerelés a kedvencem. Süti lesz?
| ||
63. aron5 | 2010 ápr 22. 09:16 | |
elsőre a lányomat dicsérted, ez helyes.
felajánlás nem rémlik, de jöhetsz. lámpát nem akarsz felszerelni? :)) | ||
62. Káplán | 2010 ápr 22. 09:16 | |
OFF. Aljas rágalom. Sok(k) gyárban voltam és csak párat zártak be. Igaz, néha néhány dolgot szóvátettem. Abban viszont igazam volt. OFF.
| ||
61. Káplán | 2010 ápr 22. 09:04 | |
Na te széltoló. Második pillantásra. ÉS elsőre ? Ez egy önkényesen kiragadott részlet, bár jellemző. Amúgy igazságtalan vagy, mert felajánlottam a megigazitást.
58 Ám legyen. | ||
60. zwaan | 2010 ápr 22. 08:14 | |
Inkább annak örülj, hogy Téged nem záratott be.
| ||
59. aron5 | 2010 ápr 21. 22:38 | |
Ugyan magánlevelezést nem szokás kiteregetni, de idéznék Káplán nekem írott első leveléből (miután látott egy képet a gyermekemről):
"Aztán bakker, második pillantásra mi szúrt szemet? Hát, hogy a dugaszaljzat ferdén van a falban :(" Csoda, hogy be nem záratta a lakásunkat... :))) (A dugaszaljzatot sem egyenesítette ki.) | ||
58. zwaan | 2010 ápr 21. 20:51 | |
Csak a (holt)testemen keresztül!
| ||
57. áááááávadász | 2010 ápr 21. 20:33 | |
vagy bezáratná a gyárat, mert talál egy csomó hibát.
| ||
56. Káplán | 2010 ápr 21. 15:26 | |
Még jó, hogy nem is arról volt szó.
| ||
55. PDIC | 2010 ápr 21. 15:24 | |
U.i. (a pont után) "Ipari titok" egy olyan cuccnál amit szervízelésnél szét kell szedni és ismét összerakni nem nagyon jáccik. :-)))
| ||
54. Káplán | 2010 ápr 21. 15:02 | |
Ök is ezt hitték. ők is ezt a vonalat követték. Betekerni tudták, de a "kilazulás és a leesés elleni védelem " nem volt tuti. A részletek nem is érdekesek(sok helyen ipari titoknak minősül), csak a végeredmény. Ebben az esetben kicsi bibi támadt. Hibáztak egy igen egyszerű dologban, de jól megoldották. Pont.
| ||
53. PDIC | 2010 ápr 21. 11:43 | |
Egy db. csavar betekerése esetén a technológiai leírás nem lehet túl bonyolult, a meós meg biztos éppen a büfében volt.
Én csak arra céloztam, hogy a pontos részletek ismerete nélkül kicsit elhamarkodott dolog konstrukciós hibáról, elsietett sorozatgyártásról vagy arról beszélni, hogy az adott cég egyátalán minek gyárt winget. Főleg úgy, hogy nem csere miatt hívták vissza a cuccot, csak ellenőrzésre. | ||
52. zwaan | 2010 ápr 21. 10:50 | |
Gondoltam, meghívom gyárlátogatásra, de elvetettem az ötletet. Még a végén mindenkit megtérítene. :-)
| ||
51. pygmy | 2010 ápr 21. 10:42 | |
naccerű! elgörbült egy d gyűrűm... megcsinálod? :P
| ||
50. Káplán | 2010 ápr 21. 10:12 | |
Majdnem. Azt középiskolában szereztem. GépÉSZmérnök. Ma megint pellengéren leszek? Kapjátok be.
| ||
49. Garfield33 | 2010 ápr 21. 10:11 | |
Magyarul: gyors- és géplakatos???
| ||
48. Káplán | 2010 ápr 21. 10:00 | |
Első dipl.: BME Gépgyártástechnológia szak.
| ||
47. pygmy | 2010 ápr 21. 09:57 | |
fogadjunk, te meós voltál, míg pap nem lettél...
| ||
46. Káplán | 2010 ápr 21. 09:24 | |
"Egy nem megfelelően meghúzott csavar". Hol volt a technológiai előirás és a minőségellenőrzés ?
| ||
45. PDIC | 2010 ápr 20. 22:12 | |
Aha.. DIRekt nekik gyártják. :-)
| ||
44. Garfield33 | 2010 ápr 20. 22:02 | |
Hapcion?
Törpe szerkó??? | ||
43. PDIC | 2010 ápr 20. 21:57 | |
Azért megkérdezném, hogy látott-e közelről valaki ilyen inflátort??? Én nem, de a kép alapján hasonló kialakítású mint a hapcion, és akkor max. a csavarrögzítőt felejtették el rákenni összeszereléskor. Aztán szépen le is csavarodhatott, de ez azért látszik mielőtt szétesik. Egy nem megfelelően meghúzott csavar azért még nem kimondottan konstrukciós hiba.
| ||
42. Káplán | 2010 ápr 20. 19:06 | |
Gyári ismertetőfilmet kellett volna nézned. Az szakmaiabb.
| ||
41. zwaan | 2010 ápr 20. 19:05 | |
őszinte leszek. Winget nem szereltem, mást igen (és igen, működött!!!). A minőségellenőrzés többlépcsős dolog, de így sem lehet a hibákat 100%-ig kiküszöbölni.
A reduktor-gyártást pl. láttam a How it's made-ben. Ott minden darabot ellenőriztek, és mégis hallottunk már reduktor visszahívásról is. | ||
40. kovax | 2010 ápr 20. 19:01 | |
én kérek elnézést:-)
| ||
39. vizidino | 2010 ápr 20. 18:58 | |
mér', az űrsiklónak is van wingje, ha rövid is :)
| ||
38. kovax | 2010 ápr 20. 18:42 | |
és szivárog is
| ||
37. Káplán | 2010 ápr 20. 18:37 | |
Kovax, Kovax. Nem érted? Mindkettő szivároghat.
| ||
36. kovax | 2010 ápr 20. 18:30 | |
űrsiklót egy winghez hasonlítani? hááát, érdekes.
| ||
35. Bunny | 2010 ápr 20. 18:25 | |
Nekem ilyenkor mindig eszembe jutnak a légi katasztrófák sorozat. Vagy az űrsiklók tömítése. Ha azokban a hitech cuccokban is elromlanak dolgok, benézik a tervezést néha, hát akkor nehéz elképzelni, hogy pont a búvár motyókba ne lenne ilyen.
| ||
34. vizidino | 2010 ápr 20. 18:12 | |
azért az elég szemellenzős hozzáállásnak tűnik. Én még mindig úgy gondolom, hogy a minőségellenőrzés elsődleges feladata az, hogy ne menjen ki túl sok szar a gyártósorról, az pedig hogy az ellenőrzés megfeleljen a szabványoknak is, csak azután jön.
De lehet, hogy ebben túl régimódi vagyok :) | ||
33. Káplán | 2010 ápr 20. 17:14 | |
Teljesen egyértelmű. Bár megint eszembe jutt a klasszikus történet:
" Milyen rendes ez a Pistike, mert felsegiti a nénit. Igen. De előtte miért lökte fel?" " Milyen rendes ez az Apeks, mert visszahivja a wingeket. Igen. De miért engedett ki hibás példányokat?" Részemről ennyi. | ||
32. zwaan | 2010 ápr 20. 17:09 | |
Inkább ez, mint egy súlyos baleset.
| ||
31. Káplán | 2010 ápr 20. 17:07 | |
Csak rúgózunk. Csináltak egy inflátorfejet. Aztán rájöttek, hogy kicsit elsiették a sorozatgyártást, mert adott (szerencsétlen esetben) esetben széteshet a belseje. Rájöttek, értesitették a tömeget. Normális eljárás. De azért csak illuzióromboló. Már ők is....
| ||
30. zwaan | 2010 ápr 20. 17:03 | |
Írj az Apeksnek, lehet, hogy megosztják veled. :-)
| ||
29. Káplán | 2010 ápr 20. 17:00 | |
No egy inflátorfej bevizsgálási nemzetközi standardot megnéznék.
| ||
28. zwaan | 2010 ápr 20. 16:58 | |
Háát, a tesztek nemzetközi standardok alapján vannak meghatározva, illetve pl. a CE lap kiadásához független intézettel kell bevizsgáltatni a terméket. Gondolom, ez mindenféle termék esetében érvényes.
Bár én nem hátlebegtetőkkel foglalkozom, de az alapszabályok, gondolom, nem sokban térnek el. Ha mégis, akkor kellemesen elbeszélgettünk. | ||
27. vizidino | 2010 ápr 20. 16:52 | |
amit írsz, sztem azt jelenti, hogy vagy a vizsgálatok voltak szarul meghatározva, vagy a tűréshatár. ez pedig megint csak a meó hibája
| ||
Sudan
4/8 db alapján:(átlag: 4.5) átlagos nehézségű
max: 57m, látótáv: 25m felett , áramlás , driftes