»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2010-02-11 Búvárverda: Peugeot 308 CC

Tesztalaunyunk igazi ritkaság, merevtetős kabrió. Nem tűnik egy tipikus búvárverdának, de ki tudja, lehet a látszat csal?

Tovább a teljes cikk olvasásához.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


Első   1 2 3
 38. Vanek 2010 feb 11. 22:47  
Ó, itt valami félreértés lehet. Én virágnyelven beszéltem és annyit mondtam, hogy ne felejts el meglocsolni.
 37. Aladár 2010 feb 11. 22:45  
Ne mondjunk márkaneveket mert abból mindig baj van, lsd lentebb. Ez amúgy is Peugeot topik.
 36. Vanek 2010 feb 11. 22:41  
Nos szeretném kijelenteni, hogy fikuszszállítást csakis egy FORD-ban tudom elképzelni.
A fikusz már szállításra érett.

 35. Aladár 2010 feb 11. 22:19  
Én eleinte nagyon szerényen kezeltem a helyzetet, h azt rendelek, amit akarok, de aztán elkapattam magam. Mindegyiket szerettem, az újabbat mindig egyel jobban, mint az előzőt. Félek, h ez a sor meg fog törni, mikor lecserélem a mostanit tavasszal a CC-re, de azért nem hagyom ki. Napszemüvegem már van hozzá.
 34. hopposztkopp 2010 feb 11. 22:07  
94 környékén jelentek meg az első ilyen autók. Amelyiket én láttam, az egy görögországi kikötő vizébe ugrott be két hajó között . A víz nem volt egy méter, de mire .... másnap a pópa tartotta a szertartást. Mindkettőjüknek. A szélvédőn a nyomok jelezték, hogy az övek hasznosak lehettek volna.
Ez egy tip-top kis autó. Használnám. :-))
 33. hopposztkopp 2010 feb 11. 21:26  
A havazáshoz: wagonermeg is eljár a hóban jobban. Az igazi gond a terepjáróval az, hogy még mindig néhány vasra építenek egy bódét. Mert. Az autó a limuzin, a többi jármű. Más céllal, más célból.
 32. Káplán 2010 feb 11. 20:02  
Igen. Az autó márkáját. Mert kiváncsivá tettél.:)
 31. Bunny 2010 feb 11. 19:58  
Ja, hát az minden autón akad. Asszem hosszú sztorik keverednének itt olyan márkákról, amiket egekbe magasztalnak a megbízhatósága miatt, mint a toyota, német autók, stb. és mégis rendszámról ismerik a szervízben. Van  barátom aki azt mondja, 2000 utáni autót nem szabad venni, az már túl van elektronikázva. Lehet benne valami, dehát ára van mindennek. A 206 futóművével én is jártam "sűrűn" (1.5-2 évente) szerelőnél, cserébe tök jól tompít itt kőbányán a macskakövön. A CC asszem sportosabbra hangolt egyébként, szóval a tiéteké gyanítom picit más lehet. Meg aztán ahogy néztem a 308CC tetőmechanikáját, hát az nem piskóta, van benne alkatrész így hibásodási lehetőség gazdagon.

Amiért igazából írni akartam róla az az, hogy szerintem annak ellenére, hogy egy kabrió hobbi autó, teljesen jól használható hétköznap is, már ha az ember nem akar hátra ültetni senkit. Nem az én pénztárcám szintje, de nyilván van akinek ez belefér, és jó tudni, egy ilyen kategóriás CC nem csak alkalmi viselet. Ketten asszonnyal simán el lehet vele húzni adriára, és ez tök jó.
 30. Garfield33 2010 feb 11. 19:51  
Az a helyzet, hogy komoly gond semmi nincs vele (leszámítvam hogy szar az első felfüggesztés konstrukciója, legalábbis a CC-n), de sok apró szarozás mindig van.
 29. Bunny 2010 feb 11. 19:50  
Ja, és persze félreértések elkerülésére, 9 millából én sem egy 308CC-t vennék. Valójában sosem adnék ki ennyi pénzt autóra ...
 28. Bunny 2010 feb 11. 19:49  
Természetesen a jelenlévők autói mindig kivételek, azok minden egyéb szakvélemény ellenére fantasztikusak, szuper biztonságosak, keveset fogyasztanak, elfér beléjük egy kamionnyi felszerelés, elmennek, ahol a dakaros autók is elakadnak, négy 150 kilós búvár kényelmesen elutazik bennük bár alig 3.5 méter hosszúak, és szépek is. Kihagytam valamit? :D

Stefi: Nem vezettem még 206CC-t, de az volt az első, ez meg az utolsó generáció, csak javult már valamit :) Van csomagtartója pl, az nem rossz. Váltója is egész normális. A többit meg majd az idő megmondja, gondolom. A francia gyártók mentségére nekem a 206-ommal semmi extra bajom nem volt, igaz mások szidták rendesen. Asszem ez olyan lottósorsolásos, vagy belehúzol vagy nem.
 27. Garfield33 2010 feb 11. 19:43  
Remélem, ez fejlődött a 206CC-hez képest. nem szívesen általánosítanék, de franciát azóta soha többet
 26. istvanv 2010 feb 11. 18:45  
Ezt a hozzászólást az általános fórumba kellene áthelyezni, szvsz.
 25. Káplán 2010 feb 11. 18:32  
Nekem ne ...
 24. zwaan 2010 feb 11. 18:29  
Méghozzá Ikarus. Félek a vezetéstől, mint ördög a szenteltvíztől.
 23. Káplán 2010 feb 11. 18:28  
Busz? :)
 22. zwaan 2010 feb 11. 18:27  
Ó, csak nyugodtan :-) Az enyémet úgyis nehéz überelni. Nagy, hosszú, fehér, és sofőr is jár hozzá. :-))))
 21. Káplán 2010 feb 11. 18:25  
4*os? Hű de jó.:) Az én favorit autóm egy régi bádogdoboz, törésteszten minus 5*-ot kapna. Aztán mégis, amikor frontálisan ütköztem 80 km/óra sebességgel, mégis könnyedén nyilt az első ajtaja, nem hajlott rám semmi. Igaz, a kocsi eleje átment harmonikába. Ennyit  a töréstesztekről.
 20. Bunny 2010 feb 11. 18:22  
Aladár. Idézhetem neked stefit, vagy úgyis tudod? Úgy szeretném magam is az időjáráshoz igazítani az autómat :)
 19. Bunny 2010 feb 11. 18:21  
Persze, itt most nem is arról volt szó, hogy melyik autó mire jó, hiszen egy terepjárót nem lehet semmi módon összehasonlítani egy kabrióval, totál más céllal épültek. Csak azt mutattam, hogy bár az ember azt hinné (magam is ezt hittem) milyen biztonságos egy terepjáróban utazni, a valóságban ez nem igaz, és meglepő, de egy modern kabió lehet biztonságosabb mint egy minitank. 4*os pl. a 206-os is mint az X3, hogy legyen hasonlítási alap.
 18. jankozsu 2010 feb 11. 17:09  
Nem tudom elképzelni sem!
Egybekben az X3 5 személyes és nem 2.!
Bár lehet, hogy jól néznék ki egy CC-ben is..........
 17. jankozsu 2010 feb 11. 17:07  
Nemcsak mentésre használom!
Mercedes Mentőautók is vannak.
 16. Aladár 2010 feb 11. 16:59  
Na igen, nem újdonság ez, az elsők sorra buktak a rénszarvas teszten. Azért én nagyon szeretem, amivel járok, bár nem hívnám terepjárónak. Magas, és 4 kerék meghajtású, és meg sem kottyan a mostani hó, ez tény. Mondjuk, pont ezért is választottam ezt télre. A merevtetős cabriot majd tavaszra kérem, de nem borzolom tovább a kedélyeket.....
 15. OG-Lee 2010 feb 11. 16:35  
BMW mentőautó? :)
 14. Bunny 2010 feb 11. 16:06  
No akkor, csak hogy ne érje meglepetés: X3 kontra CC. Baleset esetén meglepő, de a CC a jobb választás.
 13. elche 2010 feb 11. 16:03  
Végülis minden fejlesztést a balesetek ösztönöznek. Régen még biztonsági öv sem volt, ma meg már ciki, ha nincs legalább 4 légzsák is beépítve.
 12. Bunny 2010 feb 11. 16:02  
Naja, az tipikus, gondolhatod egy 2 tonnás dög ráborul egy vékony tetőre ... hát nem volt szerencsés aki bent ült. De frontális teszteken is hasaltak, ugyanis bár nagy az orra, nincs gyűrődési zóna, energia elnyelés, úgy lapult a fülke hogy rossz volt nézni. Persze a mostani modert jószágoknál már azért odaügyelnek mindenre.
 11. elche 2010 feb 11. 15:58  
A régebbiek főleg, mert nagyon borulásveszélyesek voltak, de a tetőt nem erősítették meg annyira, amennyire kellett volna.
 10. jankozsu 2010 feb 11. 15:53  
Ha nem lenne X3-asom, akkor meg sem tudtam volna mozdulni ebben a nagy havazásban, ami kb. 1,0 hónapja tart.
Törni régen törtem autót. Kb. 10 éve.
Akkor egy Peugeot 206-st.
560 eHUF kár........Kár ,hogy nincs fék rajta.
 9. Bunny 2010 feb 11. 15:51  
Tanulságos megnézni a törésteszteket az euroncap oldalon. Meg volt kb. 2 hónapja egy cikk valami autós újságban, hogy sokszor biztonságosabb egy átlagos személyautó, mint egy dög nagy terepjáró. Sokan abban a tévhitben vannak, az egy páncél, aztán meg egy nagy túróst. Sőt asszem a topgear-en ütköztettek egy alsókategóriás autót valami batárral, és furcsa mód a kisautóban maradt épségben mindenki.
 8. jankozsu 2010 feb 11. 15:47  
Ezt még nem hallottam, de elmondom a Wallisnak.
 7. hopposztkopp 2010 feb 11. 15:46  
Sajnos a "terepjárók" legnagyobb átka, hogy tízszer nagyobb valószínűséggel lehet benne megpusztulni. Autóval foglalkozók tudják, dehát a "trend".... meg a világ esze.
 6. Káplán 2010 feb 11. 15:36  
Na ez már marketing.:) És melyik tud FORDulni? :)
 5. jankozsu 2010 feb 11. 15:35  
És ennek mennyi az ára? Na?
Ha jól felszerelt, akkor eléri az 1 éves BMW X3-asét!
Gondolkozzunk csak.
Peugeot vagy BMW?
 4. jankozsu 2010 feb 11. 15:34  
Álmodozzunk csak.
Egyebekben inkább nem eszem, de egy jó autó " életet menthet".
 3. Káplán 2010 feb 11. 15:34  
Csak óvatosan .:)
 2. pygmy 2010 feb 11. 15:32  
azt hittem, az egészségügy ennél nehezebb helyzetben van:)
 1. jankozsu 2010 feb 11. 15:31  
Én a BMW - X3 mellett voksolok. Lehet még X5 vagy X6 is.
Jön az új X3!
Első   1 2 3
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Sanganeb South-West Plato

Sudan

3/6 db alapján:kimagaslóan érdekes(átlag: 4.5) átlagos nehézségű
max: 35m, látótáv: 10-25m , áramlás

szafaris megközelítészátony merüléskorallos, trópusi élővilág nyílt vízi fajokcápa teknős jelentős halraj nyílt vízben legalább 1.5m-es hal

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés