»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2010-01-06 Egy hajó nekiment a Woodhouse reefnek

A 260 méter hosszú kínai teherszállító súlyos károkat okozott az élővilágban.


Tovább a teljes cikk olvasásához.


Hozzászólást csak regisztrált felhasználótól fogadunk el. Regisztrálás/belépés.


 39. Káplán 2010 jan 06. 15:52  
Megetted a diétás nővéreket? Fúj, bár "kreativ" megoldás.:)
 38. Mirci 2010 jan 06. 15:43  
Nem :-DDD
Közben megoldottam, érdemes volt így bekajálni ebédre :-)
 37. Luciferin 2010 jan 06. 15:22  
Próbáltad már diétás nővérekkel??? :-)
 36. zwaan 2010 jan 06. 15:22  
Még nem, majd meló után. :-)

Ajjé...az előző reagálásom a kételyoszlató hozzászólásodra volt.
 35. Káplán 2010 jan 06. 15:12  
Voltál kondizni és elfáradtál? :)

 34. zwaan 2010 jan 06. 15:10  
Ma már biztosan nyugodtan alszok.

 33. Káplán 2010 jan 06. 14:58  
Ráérek? Ki is küzd 2 napja egy nővéröltözővel ? Én ma 30 perc alatt megaláztam a céget, aki villámhárító rendszer cimszóval mindenfajta  rozsdás vasakat akart ránksózni. .:) Gyorsan dolgozunk ....
 32. Thomasbuvar 2010 jan 06. 14:56  
Kérj meg egy mérnököt, segít!... :)
 31. Mirci 2010 jan 06. 14:55  
Azért ez hihetetlen, mennyire ráérnek ezek a gépészek...
Én bezzeg két napja küzdök egy nővéröltözővel, sehogyse akar elférni a megadott helyen... :-(((
 30. Káplán 2010 jan 06. 14:41  
Hogy az esetleges kételyeket eloszlassam Benned. A pontos adatok a ladikról. Naná, hogy ciprusi zászló alatt hajózik.
TEU / FEU:4051 ON DECK(TEU):2467. Jó nagy bárka.
 29. zwaan 2010 jan 06. 14:16  
Ott a pont. :-) És még kerestél is, meghajlok előtted.

 28. Káplán 2010 jan 06. 14:02  

Nem sok(k) az a párezer darab, még a 40 lábasból sem.
 27. Káplán 2010 jan 06. 13:48  
Nagyon égő ........
 26. aron5 2010 jan 06. 13:47  
kontroller az istenadta... mit tudhat ő ilyen nehéz kérdésekről... :)
 25. zwaan 2010 jan 06. 13:33  
Nem sok az egy kicsit? Egy 40'-as konténer 12x2,3x2,3 m, legalábbis én kb ekkorákkal dolgozok.

Nedori, remélem, Neked van igazad.


 24. Káplán 2010 jan 06. 13:28  
Akkor a kapitány kap vagy 300.000 év büntit ? Ki ellenőrzi, hogy nehogy lelépjen 250.000 év után? :) Bonyolult dolgok ezek....
 23. nedori 2010 jan 06. 13:27  
A hajózási társaságon, illetve a kapitányon leverhető. Már amennyiben forintosítják. Pontosabban fontosítják. De Vasmacs ezt jobban vágja.
 22. Káplán 2010 jan 06. 13:26  
Daru, vizi daru, légi daru ...... :) Én inkább ezres nagyságrendű  konténert gondolnék. De van itt gyakorlott szállitmányozó tudós: pygmy.
 21. zwaan 2010 jan 06. 13:20  
Hát, egy ilyen konténerszállítón alsó hangon is van vagy száz konténer. Abba sok minden belefér. :-)

Azon morfondírozok, ha levontatják a zátonyról, akkor a hajón esett károkat a biztosítás fedezi ugye. Az okozott környezeti kár meg...?!?!
 20. nedori 2010 jan 06. 12:51  
az nem egy madár? :P
 19. Bunny 2010 jan 06. 12:47  
Vasúti kocsi se gond :) Esetleg mozdonnyal...
 18. elche 2010 jan 06. 12:44  
Hát igen, méretes egy hajó. Kétszer olyan hosszú mint a Thistlegorm... És ki tudja, ha motorbicikliket szállított...:)
 17. aron5 2010 jan 06. 12:42  
a pusztítás tehát még nem ért véget
 16. Káplán 2010 jan 06. 12:41  
Darunak hivják a szerkezetet.:)
 15. nedori 2010 jan 06. 12:39  
jó, de technikailag hogyan? csurig van pakolva, azt még az én női agyam is felismeri, hogy előbb vélelmezem a rakományt kell átpakolni valahogy. De még akkor sem egy habkönnyű valami....
 14. Káplán 2010 jan 06. 12:37  
A konténereket le kellene szedni és akkor talán le lehetne húzni. Talán .:)
 13. Bunny 2010 jan 06. 12:36  
Vagy sokat rombolva. Bár ahogy néztem az orrát a víz alatt, először azt kéne kijavítani, mert leamortizálta a zátony bikából. Persze egy ilyen szép nagy mesterséges zátony nem lenne rossz, csak akkor vegyék ki belőle az üzemanyagot legalább.
 12. Káplán 2010 jan 06. 12:34  
Drágán .:)

 11. nedori 2010 jan 06. 12:31  
És vajon ezt hogy szedik le a zátonyról??
 10. Balage 2010 jan 06. 11:55  
Hááát ez nagyon DURVA! :o(
 9. Káplán 2010 jan 06. 11:18  
Csak a baj van vele .:)
 8. aron5 2010 jan 06. 11:14  
persze, mert pygmy matrózzal sisázott
 7. nedori 2010 jan 06. 11:14  
Csúnya látvány a vidijó
 6. Káplán 2010 jan 06. 11:09  
A révkalauz mindig helyi. :) De ő sem látott át a  konténerek ALATT. :) Bár inkább a térképet kellett volna néznie.
 5. aron5 2010 jan 06. 11:08  
= konténerek
 4. aron5 2010 jan 06. 11:08  
kicsi kínai volt, nem látott át a konténekerek felett
 3. Káplán 2010 jan 06. 11:05  
A révkalauz mintha nem lett volna a helyzet magaslatán.
 2. pygmy 2010 jan 06. 08:52  
ööö, ha kicsit északabbra vagyunk, megnéztük volna:)
 1. Mirci 2010 jan 06. 08:48  
Két éve, mikor ott voltunk, az a zátony már alapból elég rossz állapotban volt...
Nyáron is megyünk, készülhetünk egy jó kis roncsmerülésre ;-)))

Azért azt nem értem, ha már ennyire eltévedt, miért nem kerülte meg az egész zátonycsoportot...
Fórum v1.104 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Koh Doc Mai

Thailand

2/2 db alapján:érdekes(átlag: 4) átlagos nehézségű
max: 32m, látótáv: 10-25m , áramlás , driftes

napihajós megközelítésfal merülés üreg vagy barlangsziklás, hasadékos élőhely nyílt vízi fajokcsikóhal jelentős halraj nyílt vízben cápa

Búvárbazár

5mm-es neoprém ruha

Ár: 25.000 Ft.


Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés