»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2009-04-09 Búvárverda: Peugeot 308SW

Év elején teszteltük a ferdehátú kivitelt, most megnéztük, mennyit hoz a plusz 22 centi és a kombi karosszéria, amivel több az SW.

Tovább a teljes cikk olvasásához.


Hozzászólást csak regisztrált felhasználótól fogadunk el. Regisztrálás/belépés.


 24. Tigger 2009 ápr 11. 10:15  
Végülis, adhatnák ajándéknak a nyócmillás autóhoz, nem?:-D
 23. Kékbálna 2009 ápr 10. 23:15  
Tessék! Búvár cuccot évek alatt vásárlunk. A verdát meg csak úgy elkapkodjuk.
 22. Tigger 2009 ápr 10. 22:03  
A kismotor alapvető felszerelési cikk. Kár, hogy csak hármas sorszámmal gyártották!:-)
 21. Vanek 2009 ápr 10. 21:49  
Utazóágy, kismotor, egyéb táskák.
Na jó, babák is, de őket azért az utastérbe helyezzük, ha lehet :-)
 20. Luciferin 2009 ápr 10. 21:45  
Mi a babakocsi "egyéb kiegészítője"???
Csak nem a babára gondolsz???
:-)
 19. Vanek 2009 ápr 10. 21:28  
Egyrészt nem teljesen mindegy.
Másrészt tudod Te jól, hogy miben csúszik, amit írtál.
Harmadrészt a palack szállításának szabályai engem is érdekelnének. A rögzítés nyilvánvalóan elengedhetetlen.

Nem akarok  kiválasztást indítani. Több okból sem. Egyébként nálam az autó az kombi. Aztán vannak az egyebek. Valószínűleg ebből kifolyólag van kombink. Igaz nem búvárverda, de egy babakocsi sem kisebb egy palack+táska kombónál és egész jól befér. Az egyéb kiegészítőkkel együtt. És sose pakolom a kalaptartó fölé.
 18. Kékbálna 2009 ápr 10. 17:48  
Na nem azért Vanek kolléga, ha fejre állítod a kocsit oly mindegy mivel teszed. Lehet kombi vagy 5 ajtós esetleg szedán minden szanaszét száll. Szóval a háló bakfitty.

Egyébként pakoláskor a nálam a nehéz cuccok alulra mennek. Ha túl pakolsz felülre a könnyű cuccok kerülnek. Ha az egy fékezésnél előre száll le van tojva. Max vissza kell dobni. Persze ha nem képzeled a kombit teherautónak akkor igaz ez.

Egyébként nem indítasz egy kiválasztást sedan, kombi, 5 ajtós vonalon?

Engem jobban izgat egy töltött palack a csomagtérben. Ha az elszabadul nagy rendet rak a kocsiban. Szerintem sokan tele töltve viszek le a palackot végig az úton. Ettől én fázok.


 17. Tigger 2009 ápr 10. 10:04  
Ja, svájci frank alapú hitelezéssel...:-P
 16. Garfield33 2009 ápr 10. 09:34  
A legbölcsebb tanárok is elkövetik azt a hibát, aminek az elkerülését napota oktatják...

Amúgy általánosságban beszéltem  :-)
 15. áááááávadász 2009 ápr 10. 09:21  
nekem egy utazásom során azt mondta egy bölcs útitársam, mikor egy hátizsákot lényegesen olcsóbban láttam, mint amennyiért vettem pár napja, hogy "ne azt nézd, hogy mennyibe kerül most, hanem hogy akkor, ott neked megérte megvenni. nincs értelme idegeskedni".
 14. Garfield33 2009 ápr 10. 08:56  
És ilyenkor dühöng, ha nem régen vett autót...
 13. pygmy 2009 ápr 10. 08:48  
azért mostanában eléggé szép akciókba szaladhat bele az emberke az autószalonokban, akár új, akár használt (lízingből visszaadott, szinte új) gépekről van szó
ha ehhez még hozzájön az ígért támogatás, érdemes cserében gondolkodni annak, akinek van egy kis tőkéje:)
 12. Tigger 2009 ápr 09. 23:55  
Manana, de azért köszönöm, hogy így, betegen válaszolgatsz!:-) Megnyugodtam, versenytárs lehet, ha nyerek mondjuk egy huszast, nem?
 11. Bunny 2009 ápr 09. 23:52  
Nem vagyok túl jól a tökig nátha miatt, ha mondod hol vannak, javítom.
Szubjektív? Ezek a cikkek szubjektívek, nem várják el, hogy jót írjunk az autóról, de tényleg. Vezetni ku**a jó, én bírom az oroszlánokat, a 308 pedig egy igen jól sikerült széria szerintem. Jó nagy, tágas, frankón kézreáll minden, a motor jól megy, és ez a jószág jól fel is volt extrázva, én bevállalnám ha hozzámvágnák céges autóként. Már ha lenne persze cég, ahol dolgoznék ;-) Váltó -még- frankó, nem tudom hosszú távon mennyire lesz jó, azt eddig nem nagyon tudtad a franciák csinálni, a hat sebesség meg rulez. Szóval csak dicsérni tudom, az ára meg annyi, amennyi, nekem nyilván megfizethetetlen, de lehet másnak meg nem, mert azért járják az utat ilyen autók rendesen.
 10. Tigger 2009 ápr 09. 22:39  
Ja, és milyen volt vezetni, mert azt nem találom! Úttartás, belső komfort, kapcsolók és mütyük elérhetősége, váltó könnyedsége stb?
Merci a válaszokat!
Közben egy része meglett, de szubjektívot is akarok!:-)
 9. Tigger 2009 ápr 09. 22:32  
Utóbbi! Jelenlegi verdám 13 éves, lassan ideje kinézni a következő exet!:-)
De: Légyszíves a betűelírásokat és kimaradásokat pótolni/javítani, lehet, hogy nem csak az én szemöm báncsa!:-)
 8. Bunny 2009 ápr 09. 22:29  
Nem kevés píz az biztos, de hogy ne ríjjon a szád, keresünk olcsóbb autókat is, okézsoké? Egyébként persze lehet úgy is tervezni, hogy most kinézi az ember az ideális autót, vár 2-3 évet és megveszi fele alatt. Vagy mi a szösz.
 7. Tigger 2009 ápr 09. 22:26  
Az autó szép, az autó jó. Nekem meg ippeg nincs nyolcmillióm, de ha, lesz, szólok és akkor lehet beszállni a fenntartásába, jó?:-)
Tehát akkor hét fő, vagy hét felszerelés vagy hét törpe?
Az elírásokért elnézést, később javíttatom!:-D
 6. Bunny 2009 ápr 09. 16:24  
Gondolunk mi, csak éppen használt autót nem adnak a kereskedők tesztelni, nekik az a lényeg, hogy az új tipusokat mutassa be a sajtó. Így aztán ...
 5. áááááávadász 2009 ápr 09. 13:07  
nekem múltkor "csak" egy 2 lityós ásványvíz indult meg a hátsó ülésről.
előre jött a 2 ülés közt egy erősebb fékezésnél. nem kicsit szólt. a rádió ki is ugrott a helyéről.
azóta anyósülés lábnál lakik az innivaló.
sajnos a fejtámla nem biztos hogy véd. lehet nem olyan szöből jön az áldás.
 4. forme 2009 ápr 09. 12:30  
Nem új autókról miért nem készülnek tesztek? Szerintem gondolni kellene azora is, akik használt autókban gondolkodnak...
 3. Vanek 2009 ápr 09. 10:02  
Az egységcsomagtér, meg a ledöntött ülés az ok. A plafonig pakolás, mert úgy lesz 2 köbméter, az nem ok. Ha van háló, akkor az is ok. De csak akkor.
Amúgy a töréstesztes videók között láttam ilyen csomag-előrerepülőset is (bár most meg nem keresem). Tanulságos.
Az is az volt, amikor a sofőr beköti magát, a mögötte ülő utas nem. A sofőr is megszívja rendesen (egy kicsit hasonlít a repülő cuccok esetére).
 2. Bunny 2009 ápr 09. 09:52  
Igen, némileg jogos amit írsz, ezért is kalkuláltam az egységbúvárfelszerelésnyit alap csomagtérrel, és csak utólag hozzátéve a kalaptartó kiszedős dolog. Bár hozzáteszem azért, hogy mivel létezik fejtámla hátul is, ha az ember nem a nehéz és kicsi hanem a nagy és könnyű dolgot teszi felülre azért nem túl nagy a kockázat.
A legutóbbi partnerben volt ilyen elválasztóháló is, ott pl. lehetett bármit pakolni hátra plafonig, mert azt felszerelve garantáltan a helyén maradt minden, szerintem ehez a kombihoz is létezik ilyen, mert a helye ki van építve a karosszérián. Lehet régen még meg is volt hozzá, csak elkopott a sok újságíró keze alatt :D
 1. Vanek 2009 ápr 09. 09:39  
Ettől a kalaptartót kiszereljük, majd feltornyozzuk a cuccokat a plafonig mert úgy kétszer annyi fér ajánlástól mindig elkap az ideggörcs.
Amikor ilyet ajánlgat bárki (ti, vagy más remek autós magazinok) akkor belegondol, hogy mi van, ha fékezni kell egy rendeset? (Ütközésről nem is beszélünk, bár ugye az is benne van a pakliban, ezért is megy a légzsákokról ömlengés...) És az összes csomag elkezd repkedni előrefelé? Úgy vélem nem kicsit veszélyes. Talán nem véletlen, hogy tisztességes kombikban, van csomagtérháló, illetve a "hasznogépjárműsítés" egyik feltétele, hogy az utastér legyen leválasztva a csomagtértől?
Szerintem veszélyes dolgot ne nagyon reklámozzunk már.
Fórum v1.104 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Little Brother / Small Brother

Egypt, Red Sea

1/2 db alapján:érdekes(átlag: 4.5) átlagos nehézségű
max: 38m, látótáv: 10-25m , driftes

szafaris megközelítésfal merülés scenic, nézelődős merüléskorallos, trópusi élőviláglegalább 1.5m-es hal cápa

Búvárbazár

5mm-es neoprém ruha

Ár: 25.000 Ft.


Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés