fórumok / Hírek fórumai / 2009-01-30 Búvárverda: Kia Cee'd SW | |
Koreai autó, előítéletek? Dobjuk őket félre, és nézzük objektíven mit tud a Kia legújabb kombija, alkalmas-e vajon búvárautónak?! Tovább a teljes cikk olvasásához. |
13. elche | 2009 jan 31. 20:18 | |
Ha kapunk rá lehetőséget, ki fogunk ilyet is próbálni.
| ||
12. horvathv | 2009 jan 31. 20:01 | |
11. Káplán | 2009 jan 30. 13:05 | |
Ja. Volt az is.. Bár az MZ motor
Csodakütyü.. (csoda, hogy ment) ... | ||
10. vizidino | 2009 jan 30. 13:02 | |
"Állitható rugózás/magasság talán a Citroennél volt régen.."
Meg az MZ -n :) | ||
9. Darth-Digilog | 2009 jan 30. 12:35 | |
Én nagy Kia Fun voltam, két Kiám is volt, és szuperek voltak. Még az első Kia Sephiám volt, csomóan megállítottak ha parkoltam, hogy ez milyen autó. 5 évig használtam, beleraktam 170.000 km-t, gond nélkül. Nem véletlen, hogy a német megbízhatósági listán 5. helyen van a Kia. Ja,elötte is csak japán autó van, német nem.
| ||
8. Káplán | 2009 jan 30. 10:54 | |
Na azért annyire nem mennék vissza az időben.
Nekem Audi rúgókat ajánlottak a rúgózés keményitésére. Állitható rugózás/magasság talán a Citroennél volt régen.. | ||
7. Bunny | 2009 jan 30. 10:51 | |
Régen a ladáknál azt csinálták, felfújható "lufit" raktak a rugók közé, és akkor mehetett bele a cementes zsák az építkezéshez :D
| ||
6. Káplán | 2009 jan 30. 10:46 | |
Az én autómmal az a "gond", hogy képes akár 10-15 centit is leülni, ha alaposan megpakolom.
Nem igazán okoz gondot (bár ilyenkor óvatosabban kell venni a kátyúkat), mert a drágám volt már vagy 200x Horvátországban, tucatszor Görögországban,,, Ajánlottak hozzá erősebb hátsó rugókat, de akkor kis terhelésnél pattog, mint a nikkelbolha | ||
5. adamax | 2009 jan 30. 10:41 | |
Szépen leül, a nyáron 4 fő + fullig pakolt csomagtartóval simán megvolt Görögország, le egészen Athénig.
| ||
4. Káplán | 2009 jan 30. 10:35 | |
Mennyire "ül le" megpakolva?
| ||
3. adamax | 2009 jan 30. 10:18 | |
Nekem is ez van, többször jártam vele az Adrián, Szalkszentmártonon, sosem volt gond a csomagtérrel, sem az utazással. Ami még fontos lehet, hogy van egy nagyszerű párátlanító funkciója, ami akkor jó, amikor merülés után visszapakolunk és megyünk haza este, a ruhák meg adják ki magukból a párát. Ezzel a funkcióval seperc alatt eltüntetjük a párát az ablakokról. (klímás meleg levegő fújatás meghatározott helyekre). 26e km, 0 hiba
| ||
2. Bunny | 2009 jan 30. 09:45 | |
Nos igen, ránk is jó benyomást tett a járgány. Azért az se feledjük viszont, hogy a 2 búvár is búvár, van aki abban gondolkozik hogy ő meg a párja, nekik nem feltétlenül kell 4 felszerelésnyi csomagtér, viszont mondjuk azonos kategóriás autó között is vannak különbségek, az egyik kicsit praktikusabb mint a másik.
Igyekszünk hozni mindenféle autókat, mert pl. ha most megkérdezik tőlem, hogy egy coupe-cabrio mennyire használható csomagtérrel rendelkezik, hát nem tudnék őszinte választ adni. De esetleg lesz rá lehetőség, elhozzuk és belerakjuk a cumót. Lehet csak 1 fér bele, vagy egy sem, de lehet már olyan ügyesek a gyártók, hogy akár kettő is még nyitott tetőnél is. Ki tudja, én (most) nem? Erről szólnak ezek a tesztek, lesz benne kis, nagy autó, terepjáró, kisbusz, miegymás, igyekszünk minden szekciót lefedni. Ennél a kiánál is a fene gondolta, hogy ilyen jól variálható, vagy hogy síkba lehet nyitni a hátsó sort és ekkora hodály keletkezik? Ehez az kellett, hogy elhozzuk, belerakjuk, lefotózzuk. Neked én is ajánlanám, eszembe is jutott a megpakolt suzukid, ebbe nem tudom mennyi palack férne a te módszereddel, de gyanítom ölég sok :) Üdv Krk-re, jön a jóidő lassan! | ||
1. buborek | 2009 jan 30. 09:28 | |
Sziasztok! Elnyűttem már néhány autót búvárcuccok utaztatásával. Az előző szépen csillogó és erős tesztautók igen vonzóak voltak, kivéve, ha az ember búvárkodni jár. Ezt azonban boldogan elfogadnám. . . Amúgy van egy nagyobbacska Kia a csládban, 4 éve használjuk, még nem volt baj vele. Üdv a Krk-ről: Bubor-ék
| ||
Egypt, Red Sea
1/2 db alapján:(átlag: 4.5) átlagos nehézségű
max: 28m, látótáv: 10-25m , áramlás , driftes