»» ««
  fórumok / Hírek fórumai / 2008-08-19 M7: itt a vége

A mai napon adják át az adriai határig tartó autópálya utolsó szakaszát.

Tovább a teljes cikk olvasásához.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


 18. hopposztkopp 2008 aug 28. 15:17  
Azért van a tankban lé vagy 700 km-re,csakhát a választás szabadsága,hogy vannak kutak, de minek. Ha nem lukoil megse állok.
 17. medve 2008 aug 27. 21:05  
a lényeg, hogy lehet döngetni... kilóval:))
 16. Handball 2008 aug 22. 19:51  
...és az ingatlanhiénák? A "demokrácia" az, amikor 1 ember érdeke érvényesülhet a többséggel szemben. Egyébként Röszke közelében sincs, csak ha letérsz a pályáról.
 15. Kékbálna 2008 aug 21. 21:17  
Valóban. Csak ott roham tempóban adták át a pályát. Majd a következő szezonra. Sőt az év őszére már volt két kút is. Egy év alatt elérték azt, hogy 40 km-ként voltak kutak. Na már most a Bp-Balatonkeresztúr pálya egy éve teljesen kész van. De ha levonjuk a völgyhidas részt az 2 éve kész van. Most kezdték túrni a benzinkút helyét öszöd után. Hááttt. Ez alapos munka biztos.

Bkeresztúr és a határ között még bukfenc sincs. Mikor lesz ott benzinkút? Ja az M70-esen sincs egy se.

"Kicsi, savanyú, de a miénk."
 14. azarabdémon 2008 aug 21. 15:26  
A horvát autópályákon sem volt benzinkút, amikor frissiben átadták. Ezt biztosan tudom.. filléres emlékeim... :)
Aztán egy idő után lettek kutak is.
Gondolom, itt is így lesz. Badarság lenne várni az átadással a benzinkút megépítéséig.
 13. bruno 2008 aug 21. 14:16  
Ez a csapadékmentes napok várható valószínűségével van összefüggésben, nem a hőmérséklettel
 12. Kékbálna 2008 aug 20. 18:32  
Meg volt visszafelé az új szakasz. Nagyon poros, mocskos. Vigyázzatok rajta. Ráadásul a szél is be tud fújni egy két huncut helyen. Egyébként 20 perc volt a határtól a Balcsi. Jó ez. :)
 11. Turkish 2008 aug 19. 20:52  
Épp jókor, ma éjjel indulunk búvárkodni Trogírba! :D
 10. OG-Lee 2008 aug 19. 19:44  
Hát sajnos teljesen reális, amit írsz. Szégyen hogy ezt meg lehet csinálni. Aki pedig csődbe vitte a céget, csinál másikat, sebaj. A cégtulajdonosokra lehetne picit több felelősséget tenni.

Na de nem is hergelem fel magam, hisz ez egy búvároskodós fórum, ami csupa pozitív kisugárzás :))))
 9. VasMacska 2008 aug 19. 18:47  
:-) no igen. Arrafelé haladtak is rendesen vele.
bunnynak: Tudod én mindig elcsodálkozom, hogy az utakat nem a nyári szezonra igyekeznek megépíteni, hogy amikorra mindenki autózik már kész legyen, hiszen mostanság már február végétől olyan időjárás  is lehet akár, ami útépítéshez kiváló. Nyáron meg dög melegben kornyadozik a munkaerő a prérin, halódik a kánikulában, és nem halad a munka. Persze amikor hűvösebb lenne, hajnalban, meg na adj isten este, amikor 9-ig világos van, akkor nem dolgozik a kutya se. Nem értem én ezt... azazhogy mégis, úgy gondolom, hogy így nem fizetnek pl. éjszakai pótlékot*, na nem mintha nem lenne mindegy, hiszen a fő és alvállakozói sorban kb. a második, harmadik vállalkozó - ha nem az első- szépen csődöt jelent a munka végeztével, és csak az nem kapja meg a pénzét, aki ténylegesen effektíven dolgozott is az út építésén. A becsődölt vállalkozás pedig sír egy kicsit, hogy jajj, milyen olcsón is vállalta fel ezt a munkát, - naná, hogy ő nyerje meg a tendert-  kész ráfizetés, lám, ő szegény, csődbe is ment. Miközben ő azért megkapta azt az alacsony összegben vállalt  vállalkozói díjat, de hát a sor végére, ahol dolgoznak, már nem szokott jutni. Ügyes forgatókönyv ez....
Az a baj velem, hogy "háziasszony" szemmel nézem a világot, azt keresem, hogy mit, hogy lehet gyorsan és hatékonyan elintézni, ügyes időbeosztással, a lehető legkevesebb anyagi ráfordítással és gyorsan szemet szúr nekem, ha a makrogazdasági szinten ez nem így működik, mert valakiknek mindig fontosabb a saját anyagi haszna.
* erről meg az jutott eszembe, hogy a parasztnak  se fizetett senki éjszakai pótlékot, és mégis a józan a paraszti eszével hajnalban kelt, elvégzett késő délelőttig amenniyt lehetett, aztán  délutántól sötétedésig a másik részét a munkának. Senki nem fizetett neki éjszakai pótlékot, nyáron ha kellett, napi 10-12 órát dolgozott a földeken, amikor fagyos volt az időjárás, meg semmit.
Na  tessék a végén még tényleg negatív vagyok. Igyekeszem mostantól dia-pozitív lenni:-)))

Zook: nekünk még ennyit se mondtak. Intettek, hogy haladjunk, haladjunk, ne tartsuk fel a sort, és kész.
 8. Zook 2008 aug 19. 16:50  
ja, emlekszem, nalam oriasi szivatas volt: "jonapot kivanok, hova utaznak? Pag, buvarkodni. Jo szorakozast."
 7. kss.ptr 2008 aug 19. 16:17  
Most már megvan a gyorsabbik út,csak racka vámosok szopatják halálra a magyar turistát.
 6. Bunny 2008 aug 19. 15:31  
csodálkoztam is ...
 5. OG-Lee 2008 aug 19. 14:58  
Jajj, azt elfelejtettem odaírni, hogy mindez Horvátországban történt.
 4. OG-Lee 2008 aug 19. 12:18  
Én évekkel ezelőtt láttam, ahogy éjszaka, reflektorokkal megvilágítva építették a pályát. 2x is ezt láttam. Nem semmi.
 3. Bunny 2008 aug 19. 12:15  
Nem baj, csóró búvárok ilyenkor mennek az adriára, szeptember, október, amikor olcsóbb :) Különben is rosszul látod, nem későn adták át, hanem túl korán! Hát hol van még a 2009-es szezon? Látod-látod, negatív vagy.
 2. VasMacska 2008 aug 19. 12:07  
Hát mikoris máskor? Mikor vége a nyári szezonnak! T'án majd június elején?!? D:-)
 1. Jules 2008 aug 19. 09:15  
Ilyen Németországban is előfordul... Pl. München és Lindau között, kb 157 km, talán ha 1 AGIP kút van...
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Madivaru / Manta Point

Maldives

3/4 db alapján:kimagaslóan érdekes(átlag: 4.5) átlagos nehézségű
max: 26m, látótáv: 10-25m , driftes , áramlás

napihajós megközelítésfal merülés scenic, nézelődős merüléskorallos, trópusi élővilág sziklás, hasadékos élőhelymantarája jelentős halraj nyílt vízben cápa nagy rája

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés