fórumok / Hírek fórumai / 2008-08-19 M7: itt a vége | |
A mai napon adják át az adriai határig tartó autópálya utolsó szakaszát. Tovább a teljes cikk olvasásához. |
18. hopposztkopp | 2008 aug 28. 15:17 | |
Azért van a tankban lé vagy 700 km-re,csakhát a választás szabadsága,hogy vannak kutak, de minek. Ha nem lukoil megse állok.
| ||
17. medve | 2008 aug 27. 21:05 | |
a lényeg, hogy lehet döngetni... kilóval:))
| ||
16. Handball | 2008 aug 22. 19:51 | |
...és az ingatlanhiénák? A "demokrácia" az, amikor 1 ember érdeke érvényesülhet a többséggel szemben. Egyébként Röszke közelében sincs, csak ha letérsz a pályáról.
| ||
15. Kékbálna | 2008 aug 21. 21:17 | |
Valóban. Csak ott roham tempóban adták át a pályát. Majd a következő szezonra. Sőt az év őszére már volt két kút is. Egy év alatt elérték azt, hogy 40 km-ként voltak kutak. Na már most a Bp-Balatonkeresztúr pálya egy éve teljesen kész van. De ha levonjuk a völgyhidas részt az 2 éve kész van. Most kezdték túrni a benzinkút helyét öszöd után. Hááttt. Ez alapos munka biztos.
Bkeresztúr és a határ között még bukfenc sincs. Mikor lesz ott benzinkút? Ja az M70-esen sincs egy se. "Kicsi, savanyú, de a miénk." | ||
14. azarabdémon | 2008 aug 21. 15:26 | |
A horvát autópályákon sem volt benzinkút, amikor frissiben átadták. Ezt biztosan tudom.. filléres emlékeim... :)
Aztán egy idő után lettek kutak is. Gondolom, itt is így lesz. Badarság lenne várni az átadással a benzinkút megépítéséig. | ||
13. bruno | 2008 aug 21. 14:16 | |
Ez a csapadékmentes napok várható valószínűségével van összefüggésben, nem a hőmérséklettel
| ||
12. Kékbálna | 2008 aug 20. 18:32 | |
Meg volt visszafelé az új szakasz. Nagyon poros, mocskos. Vigyázzatok rajta. Ráadásul a szél is be tud fújni egy két huncut helyen. Egyébként 20 perc volt a határtól a Balcsi. Jó ez. :)
| ||
11. Turkish | 2008 aug 19. 20:52 | |
Épp jókor, ma éjjel indulunk búvárkodni Trogírba! :D
| ||
10. OG-Lee | 2008 aug 19. 19:44 | |
Hát sajnos teljesen reális, amit írsz. Szégyen hogy ezt meg lehet csinálni. Aki pedig csődbe vitte a céget, csinál másikat, sebaj. A cégtulajdonosokra lehetne picit több felelősséget tenni.
Na de nem is hergelem fel magam, hisz ez egy búvároskodós fórum, ami csupa pozitív kisugárzás :)))) | ||
9. VasMacska | 2008 aug 19. 18:47 | |
:-) no igen. Arrafelé haladtak is rendesen vele.
bunnynak: Tudod én mindig elcsodálkozom, hogy az utakat nem a nyári szezonra igyekeznek megépíteni, hogy amikorra mindenki autózik már kész legyen, hiszen mostanság már február végétől olyan időjárás is lehet akár, ami útépítéshez kiváló. Nyáron meg dög melegben kornyadozik a munkaerő a prérin, halódik a kánikulában, és nem halad a munka. Persze amikor hűvösebb lenne, hajnalban, meg na adj isten este, amikor 9-ig világos van, akkor nem dolgozik a kutya se. Nem értem én ezt... azazhogy mégis, úgy gondolom, hogy így nem fizetnek pl. éjszakai pótlékot*, na nem mintha nem lenne mindegy, hiszen a fő és alvállakozói sorban kb. a második, harmadik vállalkozó - ha nem az első- szépen csődöt jelent a munka végeztével, és csak az nem kapja meg a pénzét, aki ténylegesen effektíven dolgozott is az út építésén. A becsődölt vállalkozás pedig sír egy kicsit, hogy jajj, milyen olcsón is vállalta fel ezt a munkát, - naná, hogy ő nyerje meg a tendert- kész ráfizetés, lám, ő szegény, csődbe is ment. Miközben ő azért megkapta azt az alacsony összegben vállalt vállalkozói díjat, de hát a sor végére, ahol dolgoznak, már nem szokott jutni. Ügyes forgatókönyv ez.... Az a baj velem, hogy "háziasszony" szemmel nézem a világot, azt keresem, hogy mit, hogy lehet gyorsan és hatékonyan elintézni, ügyes időbeosztással, a lehető legkevesebb anyagi ráfordítással és gyorsan szemet szúr nekem, ha a makrogazdasági szinten ez nem így működik, mert valakiknek mindig fontosabb a saját anyagi haszna. * erről meg az jutott eszembe, hogy a parasztnak se fizetett senki éjszakai pótlékot, és mégis a józan a paraszti eszével hajnalban kelt, elvégzett késő délelőttig amenniyt lehetett, aztán délutántól sötétedésig a másik részét a munkának. Senki nem fizetett neki éjszakai pótlékot, nyáron ha kellett, napi 10-12 órát dolgozott a földeken, amikor fagyos volt az időjárás, meg semmit. Na tessék a végén még tényleg negatív vagyok. Igyekeszem mostantól dia-pozitív lenni:-))) Zook: nekünk még ennyit se mondtak. Intettek, hogy haladjunk, haladjunk, ne tartsuk fel a sort, és kész. | ||
8. Zook | 2008 aug 19. 16:50 | |
ja, emlekszem, nalam oriasi szivatas volt: "jonapot kivanok, hova utaznak? Pag, buvarkodni. Jo szorakozast."
| ||
7. kss.ptr | 2008 aug 19. 16:17 | |
Most már megvan a gyorsabbik út,csak racka vámosok szopatják halálra a magyar turistát.
| ||
6. Bunny | 2008 aug 19. 15:31 | |
csodálkoztam is ...
| ||
5. OG-Lee | 2008 aug 19. 14:58 | |
Jajj, azt elfelejtettem odaírni, hogy mindez Horvátországban történt.
| ||
4. OG-Lee | 2008 aug 19. 12:18 | |
Én évekkel ezelőtt láttam, ahogy éjszaka, reflektorokkal megvilágítva építették a pályát. 2x is ezt láttam. Nem semmi.
| ||
3. Bunny | 2008 aug 19. 12:15 | |
Nem baj, csóró búvárok ilyenkor mennek az adriára, szeptember, október, amikor olcsóbb :) Különben is rosszul látod, nem későn adták át, hanem túl korán! Hát hol van még a 2009-es szezon? Látod-látod, negatív vagy.
| ||
2. VasMacska | 2008 aug 19. 12:07 | |
Hát mikoris máskor? Mikor vége a nyári szezonnak! T'án majd június elején?!? D:-)
| ||
1. Jules | 2008 aug 19. 09:15 | |
Ilyen Németországban is előfordul... Pl. München és Lindau között, kb 157 km, talán ha 1 AGIP kút van...
| ||
Spain, Canaries
7/7 db alapján:(átlag: 4) átlagos nehézségű
max: 22m, látótáv: 10-25m