»» ««
  fórumok / Országok fórumai / Szudán

Térség: Vörös Tenger
A merülőhely-adatbázis országleírásához kapcsolódó fórum. Ide várjuk a javításokat, kiegészítéseket, amiket beépíthetünk az országról szóló adatlap tartalmába. Emellett az országhoz kapcsolódó utazási élmények, útitárs keresés vagy más általános témák is helyt kaphatnak itt.

Tovább az ország adatlapjához.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


Első   1 . . . 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 . . . 41
 642. Tigger 2008 júl 01. 17:19  
Mindez Khartúmra vonatkozik, semmi köze a Macsektourshoz!:-D
 641. Garfield33 2008 júl 01. 13:48  
Attól én még tervezhetem  :-))
 640. atengercsendje 2008 júl 01. 11:31  
:)))) Nem tervezem.
 639. Garfield33 2008 jún 30. 22:29  
Nyugi, én elmentettem azt az időszakot.
34-36 fok nappal, 24-25 éjjel. Elviselhető.

De még visszamondhatod...
 638. atengercsendje 2008 jún 30. 19:59  
Asszem' nagyon melegünk lesz! Nézegettem néha az időjárás jelentést, májusban konstans 45 fok..... :)
 637. Vanek 2008 jún 30. 15:24  
Hmm...Akkor gyorsan kivonunk kettőt. Szergej, Borisz... :-))
 636. Garfield33 2008 jún 30. 15:19  
Nekem megvan még mind a 9.
 635. Vanek 2008 jún 30. 15:07  
Hm, mint köztudott egy macskának hét élete van. No de az útitársainak?!
 634. Garfield33 2008 jún 30. 15:04  
Nyugi. Aki velem jön, annak nem lesz sosem baja. Na de aki utánam....
 633. atengercsendje 2008 jún 30. 12:39  
Hát ez gyönyörű... Idén nem jutott eszembe félni a szudáni légitársaság gépén. Jövőre kell majd egy kis bátorságot gyűjtenem. :)
 632. Bunny 2008 jún 30. 11:59  
Ezt mi már a repülőn tudtuk :)
 631. Jules 2008 jún 30. 11:54  
Kezdem úgy látni, k.va nagy mázlitok volt a szudáni repüléssel...
http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/357135/
 630. Vanek 2008 jún 24. 10:16  
Jaja. De a leszállás sem piskóta, amikor füstöl a gumi és dübürög a reverz. Egy időben gyakran kibicajoztam Ferihegyre le/felszállásokat nézni, hátha valamelyik pont Szudánból jött, vagy oda készült (hogy ontopik legyek)...
 629. Garfield33 2008 jún 24. 10:10  
És hogy tud felszállni...!
Satufékkel turbina felnyom 80%-ra, oszt elenged. Szupper
 628. Vanek 2008 jún 24. 10:02  
Nem teherként repkednek azok a tuskók. Az Aeroflot jár velük nagy lelkesen. Nekem a kedvenc gépem, mondhatni a legszebb. Bár tényleg elég zajos. :-)
 627. Kékbálna 2008 jún 23. 22:25  
Ja és úszott, mint a csík. Meg bebújt minden lyukba ahol szerinte jól mutatot egy fotó erejéig. Túl mozgalmas egy merülés vele nekem Tudod én olyan lusta bálnásan merülgetek. :)
 626. Garfield33 2008 jún 19. 08:42  
Láttam, mikor a buddy-d volt az Umbrián. Talán még videóm is van róla. De mi a problémád vele? Mindig a környékeden sertepertélt, hol fejen állt, hol fülön... hát nem tetszett?
 625. Kékbálna 2008 jún 18. 22:55  
Legközelebb átadom neked. Úgyis unod már a macskát. Hidd el egy életre szóló élmény a merülés a Kukással. :)
 624. Bunny 2008 jún 18. 20:38  
AZ szép, és a többi hajó ha jól tudom egész évben üzemel? Elég kemény lehet...
 623. Garfield33 2008 jún 18. 20:09  
Megnéztem, mi a helyzet most Szudánban.
Nappal 43 fok, éjjel csak 30.
Nem túl vonzó. És ez még messze van a július végi hőmérséklettől.
 622. nme 2008 jún 18. 10:22  
Sajnos nem ért az a szerencse, hogy vele egy csoportban merülhessek, így nincs :(
 621. adamax 2008 jún 18. 08:48  
Te ezt még nem tudod? ő volt a vízi kukás... Csak míg te ájultra vizipipáztad magad, mi hajtottuk őkelmét, hogy vigye csak le a cápiknak a szemetünket :)
 620. Kékbálna 2008 jún 17. 22:37  
Az a merülése is meg van, amikor kukás mellényben nyomta végig az Umbriát?
 619. Bunny 2008 jún 17. 12:18  
Tigger az étteremben az asztalnál működött romeltakarítóként :)
 618. Garfield33 2008 jún 17. 11:31  
Ez a Tigger volt?
Én azt hittem, a vizi kukások jöttek elvinni a szemetet...
 617. nme 2008 jún 17. 09:48  
Ma is gonosz legyek? Végül is már a tegnapiak után, nem sokat tudok rontani a helyzetemen.

Nos, hát vannak képek és ki is találtam egy kis történetet hozzájuk.
Persze ez csak rém(vágy?)álom, de ha teljesült volna, kicsit vasaltabb idegekkel tértünk volna haza erről a túráról :)))

Tigger teljes harci díszben készül a nagy attrakcióra.
Felvette szép kis mellénykéjét is, hogy a vízben is biztonságban érezze magát.
Halált megvető bátorsággal vetette bele magát a hátsó fedélzet őrült magasságából a jeges vízbe.
De sajnos az ugrás rosszul sikerült, és a csapat már csak az egyre távolodó, rikító mellény színeit vélte felfedezni az egyre messzebb sodródó alakból. Többen gondolkodtak, hogy utána ugranak, de aztán mérlegelték a dolgot.......   :)))  

Bocs Tigger, ja és nem kérek revansot :))))))))))
 616. Garfield33 2008 jún 17. 08:30  
Rajta. A rajt már rég megvolt.

Csak aztán nehogy te legyél az utolsó, aki képeket küld. Pedig szükség lenne egypár aljas paparazzi fotódra...
Tényleg, kedves udvari fényképészem, nincs valami nagyon paparazza fotód Tiggerről?
 615. Tigger 2008 jún 17. 01:21  
Gurrá! Eszerint akár idén élvezkedhetünk rajt?:-P
 614. Garfield33 2008 jún 16. 14:20  
Ezért mondtam, amit...
Meg aztán azoknak a képeknek teljesen felesleges lenne nagyobb felbontás
 613. Bunny 2008 jún 16. 14:09  
DVD-re elég lesz :)
 612. Garfield33 2008 jún 16. 13:41  
Emberek! Szudáni utitársak!

Megérkezett az első fecske! Bunny, aki pedáns és szorgalmas, elküldte a DVD-re szánt képeit, igaz, egy kicsit alacsony felbontásban, de sebaj. A lényeg, hogy itt vannak.

Lehet követni a példáját!
 611. bruno 2008 jún 15. 14:06  
Azért a válasz is
 610. Garfield33 2008 jún 14. 09:14  
Azért az a kérdés erősen a fikciók kategóriájába tartozott...
 609. bruno 2008 jún 14. 08:07  
Ugorj. De valahogy úgy csináld a dolgot, hogy egy merülhető roncs maradjon a tóban. Emberáldozat nélkül persze, csontváz már van így is.
 608. bernis 2008 jún 12. 17:00  
Adamax jól okoskodott, a lezuhant bizony az a gép volt (bár lehet, más személyzettel), amivel mi utaztunk.  http://www.baaa-acro.com/Fiches%20d%27accidents/2008/ST-ATN.htm Leszállás után túlfutott a pálya végén, gyakorlatilag kettétörött és kigyulladt. Megjegyzem, Khartoumban 3 km hosszú a kifutó, Port Sudanban csak 2,5 km.
 607. Garfield33 2008 jún 12. 11:07  
A közvetlen környezetemben sohasem csinálok problémát. Csak ott lesz katasztrófa, ahol előtte jártam.
Leugorjak Dorogra????
 606. Garfield33 2008 jún 12. 11:04  
Tavaly még TU-154 volt a kairói járat, ebbe beletrafáltál....

Amúgy tényleg kopasz utazó vagy. Te végigizgultad az utat Port-Szudánig, én beültem, megnéztem a repedést a kabinban a fejem felett, meghallgattam a pilóta imáját és .... arra ébredtem, hogy döccenük a cél reptéren.
 605. Bunny 2008 jún 11. 21:53  
Mit vártál, tu-154? Amúgy itt felettünk szokott olyan is repkedni, gondolom már inkább teherként. Könnyű megismerni, mert kb. 10x hangosabb bármi más madárnál :)
 604. adamax 2008 jún 11. 21:50  
Jaja, én is így gondolom. Hiába, a merülés - mint tudjuk - kockázattal jár :)
 603. adamax 2008 jún 11. 21:50  
:) Én minden gép lajstromát felírom, amivel utazom. Amúgy ha őszinte akarok lenni, rosszabbra számítottam a Sudan Airways-tól, de ezek után már édesmindegy.
 602. Bunny 2008 jún 11. 21:43  
Fenébe, ebből látszik hogy még mindig kopasz utazó vagyok :) Egyébként ez sajna benne van a pakliban, amikor az ember a fejlődő vagy inkább fejletlen országokba utazik. Sosem hittem volna, hogy egyszer azt mondom pl. a Travel Service egy egész jó kis légitársaság. Na Szudán után az Egypt Air is nőtt a szememben egy szintet :) De amikor az ember mondjuk elmegy afrika, ázsia távolabbi vidékeire merülni, hát bezony ott sem feltétlenül hiperszuper állapotú gépekkel fog repülni. Kemény dolog ebbe belegondolni, talán az a legjobb ha meg sem teszi az ember, mert a végén nem mer ilyen helyekre utazni, márpedig ugye a jó merülőhelyek nem a civilizált világ közepén vannak.
 601. DUPLA 2008 jún 11. 21:36  
Persze, hogy megjegyezte, mert precíz. Ha lezuhan, hogyan tudná perelni a légitársaságot, ha nem tudja melyik géppel esett le?
 600. Bunny 2008 jún 11. 21:31  
Ja, hogy te megjegyezted a gépeink azonosítóját? Én csak odáig jutottam hajnali 4-kor, hogy qrvára leharcolt csotrogány, és nem ártanak némi égi segítség, hogy épségben eljussunk Port Sudanba.
 599. adamax 2008 jún 11. 21:30  
Sopron közel van hozzá, lehet arra járt kutyulit sétáltatni...
 598. Thomasbuvar 2008 jún 11. 21:22  
Tényleg! Garf! Nem volt nálatok vihar ma?!
 597. Thomasbuvar 2008 jún 11. 21:21  
Garf már célzott rá: Folyamatosan katasztrófák történnek a környezetében...  Szerintem mostanra erre már a nemzetközi titkosszolgálatok is felfigyeltek. Ha egy országnak minimálisan fontos a saját biztonsága Stefi az elkövetkezőkben beutazási engedélyt nem fog kapni...
 596. adamax 2008 jún 11. 21:13  
Kizárásos alapon jöttem rá: odafele ST-ATN-el mentünk, visszafele pedig a ST-ATA-val. Mivel a lezuhant gép vezérsíkja felirat nélküli sárga, a www.airliners.net alapján csakis az ST-ATN lehetett...

Ez a link megerősít ebben, amit most találtam: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20080610-0

Embörök, ezzel a géppel mentünk Port Sudanba Kairóból!

Kiráz a hideg!
 595. elche 2008 jún 11. 21:02  
(Pontosítok, már csak egy...)
 594. elche 2008 jún 11. 21:02  
A 310-es volt. Abból kevesebb van a Sudan Airways-nek- összesen kettő.
 593. Bunny 2008 jún 11. 21:01  
Na ez az, amit nem fogsz megtudni, hacsak nem tudod a számát a gépünknek, és látod azt a leégett jószágon. Az biztos, hogy oda és vissza ugyanolyan de másik géppel mentünk, tehát valószínűleg több azonos típusu gépük van.
Első   1 . . . 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 . . . 41
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

Sha´ab Jibna

Sudan

3/4 db alapján:kimagaslóan érdekes(átlag: 4.5) átlagos nehézségű
max: 45m, látótáv: 25m felett , áramlás

szafaris megközelítésfal merüléskorallos, trópusi élővilág sziklás, hasadékos élőhelycápa legalább 1.5m-es hal jelentős halraj nyílt vízben

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés