»» ««
  fórumok / Közösségi fórumok / Általános napi beszélgetés

Itt lehet beszélgetni bármiről ami kicsit komolyabb téma, de nem szakmai beszélgetés, mondjuk úgy a DC-s baráti kör (ami nem zártkörű, bárki csatlakozhat!) komolyabb témáihoz. Az öncélú ökörködést ésszerűbb a Gumiszobába címezni. Sehol nem engedélyezett az üzleti jellegű, öncélú politikai vagy vallási, illetve a sértő hozzászólás, amit törölni vagy csonkítani foguk, a fórum nem erre való.

A Fórum érdeklődés hiányában bezárt, már csak archívumként üzemel.


Első   1 . . . 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 . . . 707
 18597. DUPLA 2009 jún 05. 12:34  
Nem magasságfüggő. Ahol van térerő, mindegyiken működik. Különben nem kellene kikapcsolni.
 18596. seshat 2009 jún 05. 12:31  
itt meg az volt a hirekben hogy vanakinek kiicsöng a mobilja:-o biztos kamu
 18595. Aladár 2009 jún 05. 12:22  
Ja, egy kérdés: ezen esetnél (9/11) is ezt mondták, más történetnél is hallottm, h a fedélzetről mobilon haza telefonált az utas, és szólt, h zuhannak, vagy tenorista van vagy akármi. Van olyan repcsi, aminek a fedélzetén sokezer méterem műx a mobil telefon?
 18594. Aladár 2009 jún 05. 12:17  
Én, mint Lost fanatikus aszondom, egy szigeten vannak.
 18593. seshat 2009 jún 05. 11:47  
lehet, hogy belerepültek az időrésbe, mint a langolierekben.
az jobb, mint lezuhanni :-I
 18592. Dijjja 2009 jún 05. 11:35  
Az azért tényleg furi, hogy sehol egy csomag, vagy üdítősflakon, csak az az olajfolt.. Ennek ellenére szerintem tényleg lezuhant a gép, csak nem ott lehet, ahol keresik. De ennyi sokdiplomás prof nem tudja megmondani, hogy mi a fene történt?
 18591. Vanek 2009 jún 05. 11:29  
Hát igen, erre is bőven van esély.
Mondjuk utazott a gépen olyan, akinek célszerű volt nem megérkeznie...
 18590. Aladár 2009 jún 05. 11:04  
Khmmmm
 18589. DUPLA 2009 jún 05. 11:03  
Én is erre hajazok. A fellelt roncsokból csak a baj van. Annak idején a 9/11-nél is hülye kérdéseket tettek fel az újságírók, hogy az utolsó gépnél (amit már ami vadászok tűzparanccsal követtek, de a hős utasok végül maguk lezuhantatták magukat, mert éppen alklamas volt és nem lakott terület felett repültek) a feketedoboz, meg a farok hogyan pattant akkorát a becsapódáskor, hogy 54 kilométerre volt a gép fődrabjától?
 18588. Aladár 2009 jún 05. 10:56  
Vagy van fogalmuk, h mi történt, csak még nem akarják elmondani.
 18587. elche 2009 jún 05. 10:55  
És mi van a női nemmel?...
Egyébként valóban furcsa. De az is furcsa, hogy tegnap még "biztosan megtalálták" a roncsmaradványokat, ma már biztosan nem... Eltűnődött repülőgép?...
 18586. DUPLA 2009 jún 05. 10:53  
Ha már elméletek. Azért az nem volt túl életszerű, hogy pár órával az eltűnés után egyetlen információt tudott kijelentő módban mondani az Air France elnöke, meg a miniszterelnök: biztosan nem terrortámadás volt! Fogalmuk sincs, hol a gép (akkor még a levegőben is lehetett volna), fogalmuk sincs mi történt, de terror az tuti nem volt, nyakat rá! Ez honnan van?. Köremailt küldtek a terroristáknak? Vagy a CIA tudta, hogy mind szabin van? Ebben a szakmában -konkrét cél nélkül - addig nem mondunk nemet, amig nem tudunk legalább egy igent is. Sok igenből kijöhet egy fix nem, de sok nemből soha nem lesz egy igen.
 18585. Edka 2009 jún 05. 10:38  
Ez a kolumbiai verzió tecc. Így lenne remény. Legyen így!
 18584. Vanek 2009 jún 05. 10:31  
Azt nem tudom, hogy volt-e ilyen, de még egy hét sem telt el és azért jópárezer négyzetkilométert kell átmolyolni és lehet, hogy tényleg csak néhány apróbb-nagyobb roncsdarab úszkál a vízen. Szerintem azért kell még időt adni nekik.

Régebben a klubban előfordult, hogy az egyik vitorlást letérte a vihar a horgonyról egy este, azaz jól eltűnt a hajó a Balatonon. Másnap keresték motorcsónakokkal, helikopterrel(!) és majd egy napig nem találták. Pedig méterre pontosan tudták, hogy honnan szakadt le, ismert volt a szélirány, tehát praktikusan egy néhány kilométer széles, max 8 km hosszú sávban kellett keresni egy 7 méteres hajót. Ehhez képest egy repülőgéproncsot az óceánban...

(Végül meglett, a Siófoki mólótól néhány száz méterre...)


Amúgy az is remek összeesküvéselmélet lehet, hogy ügyes géprablók a radarok vakzónájában gépet megszerzik, transzponder kikapcs, rádió kikapcs, majd szépen alacsonyan elrepülnek valahova Kolumbiába, vagy akárhova és pár hét múlva jön a váltságdíjasdi.
 18583. Aladár 2009 jún 05. 10:23  
Ja persze, valszeg rossz helyen keresik. Nekem kicsit amolyan sok bába között elveszik a gyerek érzésem van az egésztől. Kapkodnak össze-vissza.
 18582. pygmy 2009 jún 05. 10:22  
az egy jó sorozat, szeretem, ha lehet ilyet rá mondani. nem félek a repüléstől, pedig tényleg vannak durva dolgok
most ez gebasz, mert csak találgatnak, és biztos vannak olyanok, akik félnek (óvatosabbak)...most azon törik a fejüket:
ne repüljek Airbus-szal, vagy annak e konkrét típusával, esetleg az Air France a ludas, vagy emberi hiba (képzés)?
vagy ennyire durva lehet egy zivatar, vagy UFO-k, vagy mi?
 18581. DUPLA 2009 jún 05. 10:21  
Oké, de én még nem hallottam olyan repülőgép katasztrófáról, ahol nem találták meg a járgányt és nem tudták azonosítotani a becsapódás helyét sem.
 18580. Aladár 2009 jún 05. 10:19  
Olyan buta dolgok történhetnek emberi hibából a repülésben is, hogy csak na. Persze, nem a leghitelesebb forrás, de a NatGeo Aircrush investigation sorozata néha nagyon kemény dolgokra mutat rá.
 18579. DUPLA 2009 jún 05. 10:15  
Hát ez az, hogy semmit sem találtak.
 18578. Vanek 2009 jún 05. 10:15  
Azért el tudok képzelni olyan esetet, hogy a személyzetnek nincs ideje semmiféle vészjelzést leadni, bár tényleg csekély eséllyel.
 18577. Edka 2009 jún 05. 10:14  
és találtak is ilyen helyet? mert mindenhonnan más hír jön
 18576. DUPLA 2009 jún 05. 10:13  
Szerintem, pont fordítva van. Egy ekkora böszme jószág nem tűnhet el egyetlen nyom nélkül, ha lezuhant. Ha lezuhant, az 2-5 percig tart, ez elég idő, hogy vészjelzést adjon a személyzet, nemt tette. Ha lezuhant, az egész vas egy helyre esik, törik, valszeg robban is, de nem egyben merül el, tehát viszonylag kis területen kellene pozitiv felhajtóerővel bíró tárgyaknak szétszóródva a felszínen maradni, és ilyen azért bőven van egy utasszállítón.
 18575. Vanek 2009 jún 05. 10:13  
Miért nem süllyednel el egyes darabok? Ugyanazért, amiért egy fejjel lefelé fordított pohár sem süllyed el. Vagy egy acélkonténer, amit a hajók előszeretettel elhagynak. Pedig azok sem hermetikusan zárnak, ha nem tévedek.
 18574. Vanek 2009 jún 05. 10:11  
Erre nem. Jó nagy hólyag kéne. Valszeg túl nagy.
 18573. Vanek 2009 jún 05. 10:10  
Nem. Aladár nem lehet magántitkár, maximum a titkárnők gyöngye.
 18572. Edka 2009 jún 05. 10:10  
de pl. jól fenntartaná a hólyagja a roncsot is a felszínen, erre nem gondoltál?
 18571. Vanek 2009 jún 05. 10:09  
Felfúvódik? Nem sokat érne, ha a roncs belsejében van. Maximum az "aktuális plafonhoz" tapadna.
 18570. Vanek 2009 jún 05. 10:07  
Azért a műhold sem mindenható és nem biztos, hogy ippeg az óceán egy nem túlzottan érdekes pontja felett repkedett az aktuális kémműhold.

 18569. Edka 2009 jún 05. 09:46  
Mégiscsak Mircinek lesz igaza, és a Bermuda-rejtéllyel lesz összefüggésben. Milyen roncsok lehetnek a felszínen amik nem süllyednek el nyomban, én már innentől nem értem. Mitől lebegnének a fémdarabok, meg a műanyagok, amik apróra zúzódtak? Még a bőröndök ha levegővel volnának tele, akkor sem vízhatlanok, szóval mi maradhat egy robbanás után a felszínen?
 18568. pygmy 2009 jún 05. 09:35  
ez azért lenne szomorú (bosszantó), mert a legtöbb esetben alapos kivizsgálás majd a tanulságok levonása jön
valahogy mindig előreléptek egy-egy baleset után, úgy érezhettük, egyre biztonságosabb a repülés, mert egy újabb hiba feltárult és talán később kiküszöbölésre került...

 18567. elche 2009 jún 05. 09:33  
Bennem is fura összeesküvéselméletek merültek fel azóta, hogy már olyat is hallottam, azért zuhant le, mert túl lassan repült bele a viharfelhőbe. Legutóbb meg azt, hogy azért, mert túl gyors volt...
 18566. DUPLA 2009 jún 05. 09:32  
Azért az megelehetősen furcsa, hogy előtte tíz perccel és után tíz perccel - ugyanazon az útvonalon - gond nélkül átmegy egy Lufi és egy brazil gép, ez meg úgy eltűnik, mint a kámfor.  Még az amerikai műholdak se látták, pedig amit azok nem látnak az nincs is.
 18565. Mirci 2009 jún 05. 09:30  
Sztem elég nagy a sunnyogás az ügy körül...
Majd 10 év múlva a Légikatasztrófák sorozatból megtudjuk, mi is történt.
 18564. Edka 2009 jún 05. 09:30  
Elég volna, hacsak a légzsák mintájára, ha ütés éri, felfúvódna körülötte a cucc, mint a gumicsónakoknál. Olcsóbb és egyszerűbb. Persze az gáz, ha még a repülőben aktivizálódik, de nyilván ki lehet méricskélni milyen ütésre/zuhanásra kell beinduljon. Mit te szólsz?
Mikor katapultálna? Üzemzavar esetén attól esik le a gép, mert mondjuk a feketedoboz önálló életre kel és katapultával lyukat üt a repülőre. Murphynél maradva, ugye régóta tudjuk, ami elromolhat, az el is romlik.
 18563. pygmy 2009 jún 05. 09:28  
ha azzal a Nokiával fényképet is lehet csinálni, engem érdekel, mint vízalatti kamera:)
hhm, durva, nem gondoltam volna, hogy ez ennyire nehéz (megtalálni), pl. minek annyi műhód, egy sem látja?
egyébként szép hányada zajlik a légiforgalomnak víz felett, tényleg érdekes, hogy minimum nem lebeg fel...

 18562. Mirci 2009 jún 05. 09:26  
Lehet, hogy eltévedtek és berepültek a Bermuda-háromszögbe :-D
És most egy másik dimenzióban élvezik az életet, majd 50 év múlva visszajönnek... Mindenesetre innen nézve ez az egész történet nagyon megrázó.
 18561. áááááávadász 2009 jún 05. 09:22  
amíg nem mondjuk ki, hogy luci egy intézmény (mint az alcatraz), addig joggal hívhatjuk aladárt magántitkárnak.
 18560. DUPLA 2009 jún 05. 09:08  
Ez konstruktív volt. Feketedoboz katapult, ejtőernyő?
Amúgy friss hír, hogy a brazilok hivatalosan megerősítették, hogy az olajfolt, meg a roncsok - közleről is megnézve - egy hajóról származnak, és tuti nem az airbus roncsai. Szóval fogalmuk sincs róla hol a vas. Egy francia utas mobilja - a felesége szerint - meg még két nappal ezelőtt is kicsöngött. (Lehet, hogy a Nokiától kéne rendelni ezeket a feketedobozokat?)
 18559. Garfield33 2009 jún 05. 08:41  
Mert benne van a gépben, az meg úgy van megcsinálva, hogy zuhanjon.
Oszt mégis...
 18558. DUPLA 2009 jún 05. 08:16  
Én azt nem értem, hogy ha még sosem sikerült 3000 méter alól felhozni feketedobozt, akkor miért van úgy szerkesztve a jószág, hogy elsüllyedjen?
 18557. pygmy 2009 jún 05. 08:01  
egy kicsit folytatnám, ma a bulvártévében Czakó úr elmesélte, hogy kell a roncsokat feltárni, esetleg felhozni...
és feltűnt egy gép pilótája és utasa, akik robbanást láttak valahol arra, valamikor
 18556. Aladár 2009 jún 05. 07:55  
Jaaaaa. Asse. Lucisegéd.
 18555. seshat 2009 jún 05. 06:31  
pont azért nem jó semmire... nem mondom hogy a kütyük megbízhatóbbak (digit nyomásmérő, computer stb), de ebben az esetben lehet, hogy igen. ha 2x kiszámolod vele és ugyanaz jön ki, akkor csak jó már...
 18554. Dijjja 2009 jún 04. 23:22  
Tudja valaki, hogy melyik az a videó, amelyikben a cápa dörgölőzik a búvárhoz, mint egy kismacska? Már 2 órája keresem, de nem találom.
 18553. Vanek 2009 jún 04. 22:24  
Nana! Azért ne keverd össze A Magántitkárt egy titkárnővel. Még akkor sem, ha Aladár az a bizonyos titkárnő...
 18552. áááááávadász 2009 jún 04. 22:22  
hát játszod itt a levelező titkárt.
 18551. Kékbálna 2009 jún 04. 21:50  
Nézgélődök a neten és mit látok! Hát a Főszerkesztő Úr életéről film készült. Lehet, hogy benne leszek a moziban. Na jó csak a Garf, meg a Nyúl!
Íme a hírforrás: http://www.port.hu/che_-_az_argentin_che:_part_one_(the_argentine)/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=94849&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_topic_id=0

 18550. Aladár 2009 jún 04. 21:27  
Erre a hibás következtetésre hogy jutottál? Max ő pályázhatna az enyémre.
 18549. Luciferin 2009 jún 04. 19:31  
luciferin@freemail.hu
vagy valami ilyesmi
 18548. áááááávadász 2009 jún 04. 18:10  
látom Vanek poziciójára pályázol...
Első   1 . . . 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 . . . 707
Fórum v1.105 - © 2007-2018 Bunny

Merülőhelyek

St. Johns, Dangerous Reef

Egypt, Red Sea

2/3 db alapján:érdekes(átlag: 3.7) átlagos nehézségű
max: 16m, látótáv: 25m felett , áramlás , driftes

szafaris megközelítészátony merüléskorallos, trópusi élőviláglegalább 1.5m-es hal

Látogasd meg és lájkold facebook csoportunkat, videóinkat pedig a Vimeo csatornánkon is elérheted.
A fórumban leírtakért a divecenter.hu felelősséget nem vállal, az kizárólag a hozzászóló magánvéleménye.

Powered by babelrabbit engine © 2004-2024 Bunny - All rights reserved
Az oldal szöveges és képi tartalmának felhasználásáról az impresszumban tájékozódhatsz.
Impresszum / Adatkezelés